Gå til innhold

reservert - ikke bokført ?

Anbefalte innlegg

Gjest reservert - ikke bokført
Skrevet

Kjøpt noe over internet. på Postbanken.no står det at betalingen er "reservert - ikke bokført". Hva betyr det? At Betalingen ikke har kommet frem, eller blitt sendt ut?

Skrevet

Det holder på?

Hva mener du med det, at de jobber med det?

Betalingen skjedde 13 april så.. hmm..

Skal skrive til butikken nå, men blir jo litt dumt om de ikke har motatt betalingen engang, eller?

Har fått pakkesporing også, og den ser merkelig ut..

" 13.04.07

17.53

MOTTATT DATA OM SENDING -

9999 INGEN NY POSTADRESSE"

hmm..føles jo litt ut som at det er no lureri.. vet ikke..

Skrevet

Dvs. at det er registrert at du har handlet, men at det ikke er trukket fra konto. Antagelig har ikke nettbutikken sendt varene enda.

Jeg får slik reservasjon hver gang jeg handler i sverige. Ser det også noen ganger når jeg har handlet i helgen.

Skrevet

Dvs. at det er registrert at du har handlet, men at det ikke er trukket fra konto. Antagelig har ikke nettbutikken sendt varene enda.

Jeg får slik reservasjon hver gang jeg handler i sverige. Ser det også noen ganger når jeg har handlet i helgen.

Allright, ja det høres jo fornuftig ut. Takker :)

Skrevet

Hei

Jeg har kjempetrøbbel med nettbanken til postbanken for tiden. Står ofte reservert - ikke bokført. Jeg tolker det som at de har trukket beløpet fra kontoen, men at de ikke har data på hvor jeg har handlet. Når jeg har handlet i utlandet, så er det bare et ca beløp som er trukket.

Har mer trøbbel enn dette, at jeg de siste dagene har fått betale med et kort som er overtrukket, og det har ikke vært mulig før. Kanskje positivt der og da, men ikke i ettertid :-/

Skrevet

Hvis jeg har brukt bankkortet mitt i helgen, og så etterpå ringer kontofonen, får jeg beskjed om at beløpet er "reservert".

La oss si at jeg har brukt 500 kr. Før jeg brukte det, var saldoen 3200.

Kontofonstemmen sier da: "Bokført saldo er 3200, disponibelt beløp er 2700. reservert beløp er kr 500. de siste bokførte transaksjonene blir nå lest opp...."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...