lailas2 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 hei, jeg har problemer med høyre kne. Har aldri hatt det før og aner ikke hva det kan være. Hver gang jeg tråkker ned foten,så knepper det inne i kneet. Sånn har det vært i 4 dager-Og det er såpass høyt at man hører det hver gang..! Jeg har ikke noe særlig smerter,men det er veldig ubehagelig,og det skal vel ikke være sånn.- Hva kan det være, og hva gjør jeg? mvh Laila 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rrose Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg syns du skal gå til legen din med det. Det kan sikkert være flere ting og en lege skal kunne teste dette evt. henvise deg til MR og røgnten for å finne ut hvilke strukturer det kan sitte i. Eller han kan henvise deg videre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lailas2 Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Jeg syns du skal gå til legen din med det. Det kan sikkert være flere ting og en lege skal kunne teste dette evt. henvise deg til MR og røgnten for å finne ut hvilke strukturer det kan sitte i. Eller han kan henvise deg videre. Ok-ja spørs om jeg ikke må det...... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Den vanligste årsaken til knepping og lyder i kneet er at leddhinnen har hovnet opp , f.eks. etter belastninger som har vært i overkant av hva du ellers driver med. Etter noen dager med noe ro, pleier dette å gå over. Hvis det derimot vedvarer både med kneppelyder og at det gjør vondt, så synes jeg du bør la legen din se på det. Det som da kan ha skjedd, er en skade av en av meniskene eller at en liten bruskbit har løsnet inne i kneet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lailas2 Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Den vanligste årsaken til knepping og lyder i kneet er at leddhinnen har hovnet opp , f.eks. etter belastninger som har vært i overkant av hva du ellers driver med. Etter noen dager med noe ro, pleier dette å gå over. Hvis det derimot vedvarer både med kneppelyder og at det gjør vondt, så synes jeg du bør la legen din se på det. Det som da kan ha skjedd, er en skade av en av meniskene eller at en liten bruskbit har løsnet inne i kneet. Ok, da takker jeg, ser an noen dager! mvh Laila 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.