Gå til innhold

Må spørre!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Celuliter eller appelsinhud. Helt prossessen bak det vet jeg ikke. men det er når lårene på damer blir litt humpete med årene. Unge jenter kan også ha dette. Noen fettceller vokser seg store og underlaget under huden blir humpete...

Skrevet

Cellulitter, mannehender, stygg truse, hengemave og hårete armer! Du snakker om pakke!

Tok det første bildet jeg fant jeg ;o)

Skrevet

Cellulitter, mannehender, stygg truse, hengemave og hårete armer! Du snakker om pakke!

hehe ikke den pakken du ønsker deg til bursdagen altså?

Skrevet

hehe ikke den pakken du ønsker deg til bursdagen altså?

Jeg tror jaggu meg du er synsk!

10 poeng!

fei1365380229
Skrevet

"Cellulitter, mannehender, stygg truse, hengemave og hårete armer!"

Jeg syns det var stygt skrevet. Denne damen så da helt grei ut. Hva kan denne damen gjøre med hendene sine hvis hun har "mannehender" da? Det var ikke akkurat den største hengemagen jeg har sett heller. Jeg nekter selv og barbere armene altså, det for holde med leggene. Faen skal vi gå rundt som glattbarberte, plastikk dukker som blir sett rart på hvis vi ikke har vært innom en kirurg den siste måneden?

Håper for din del at du er perfekt - nå syns ikke jeg nødvendigvis at det er det samme som å være syltynn da.

Skrevet

Celulitter= noe alle over 30 år finner på seg selv ;)

Skrevet

Jeg syns det var stygt skrevet. Denne damen så da helt grei ut. Hva kan denne damen gjøre med hendene sine hvis hun har "mannehender" da? Det var ikke akkurat den største hengemagen jeg har sett heller. Jeg nekter selv og barbere armene altså, det for holde med leggene. Faen skal vi gå rundt som glattbarberte, plastikk dukker som blir sett rart på hvis vi ikke har vært innom en kirurg den siste måneden?

Håper for din del at du er perfekt - nå syns ikke jeg nødvendigvis at det er det samme som å være syltynn da.

Selvfølgelig er jeg perfekt! Noe annet ville vært helt utenkelig! Hvor lenge har du vært her???

Sånn skal cellulitter se ut:

http://www.go-pilot.com/files/article/401__SmallPicture__mQSOmVRghHvAycghtMVCY.jpg

Alt trenger da ikke å se tragisk ut!

Skrevet

Vel talt!

Skrevet

Enig med deg, fei! Det bildet kunne forresten gjerne likne på meg.... Hendene liknet veldig, og jeg synes da absolutt ikke jeg har mannehender. Av og til synes blodårene mer enn vanlig, men hendene mine er da veldig kvinnelige likevel :-) Magen og låret var omtrent som min/mitt :-)

Trusa er jeg enig i at kunne vært lekrere :-D

fei1365380229
Skrevet

Enig med deg, fei! Det bildet kunne forresten gjerne likne på meg.... Hendene liknet veldig, og jeg synes da absolutt ikke jeg har mannehender. Av og til synes blodårene mer enn vanlig, men hendene mine er da veldig kvinnelige likevel :-) Magen og låret var omtrent som min/mitt :-)

Trusa er jeg enig i at kunne vært lekrere :-D

Jeg syns det er flott med blodårer på hendene jeg da, selvom jeg vet mange damer som irriterer seg over det. Selv har jeg noen skikkelig "klubber" til hender. Når jeg var mindre gikk jeg og gjemte hendene mine bestandig så ingen skulle se dem :), men nå når jeg har blitt "voksen" blåser jeg i det.

Det man ikke kan få gjort noe med får man bare godta. Og jeg syns faktisk det er bra at ikke bare de helt "perfekte" får plass i reklamer/annonser.

Jeg begynner å bli drittlei av alle krav som stilles til oss kvinner. Dattera vår på 9 år har begynt å irritere seg over håret sitt på armene (allerede). Hvem i huleste er det som innbiller oss kvinner (og småjenter) at det ikke er alright med hår noe annet sted enn på hodet. Der skal det derimot være masse, ellers er det galt også.

Det verste er at ting som man egentlig er imot, kryper inn og så føler man seg til slutt som et misfoster hvis man ikke ser ut elle gjør som alle andre.

Skrevet

Jeg syns det er flott med blodårer på hendene jeg da, selvom jeg vet mange damer som irriterer seg over det. Selv har jeg noen skikkelig "klubber" til hender. Når jeg var mindre gikk jeg og gjemte hendene mine bestandig så ingen skulle se dem :), men nå når jeg har blitt "voksen" blåser jeg i det.

Det man ikke kan få gjort noe med får man bare godta. Og jeg syns faktisk det er bra at ikke bare de helt "perfekte" får plass i reklamer/annonser.

Jeg begynner å bli drittlei av alle krav som stilles til oss kvinner. Dattera vår på 9 år har begynt å irritere seg over håret sitt på armene (allerede). Hvem i huleste er det som innbiller oss kvinner (og småjenter) at det ikke er alright med hår noe annet sted enn på hodet. Der skal det derimot være masse, ellers er det galt også.

Det verste er at ting som man egentlig er imot, kryper inn og så føler man seg til slutt som et misfoster hvis man ikke ser ut elle gjør som alle andre.

Veldig veldig enig med deg!

Jeg synes faktisk det er litt flaut hvis ungene ser at jeg barberer leggene... Vil at de skal være fornøyd med kroppene slik de er. Jeg "pynter" bare litt på min... Begynte forresten å barbere leggene først etter jeg var 30 :-)

fei1365380229
Skrevet

Veldig veldig enig med deg!

Jeg synes faktisk det er litt flaut hvis ungene ser at jeg barberer leggene... Vil at de skal være fornøyd med kroppene slik de er. Jeg "pynter" bare litt på min... Begynte forresten å barbere leggene først etter jeg var 30 :-)

Jeg har heldigvis lite hår på leggene og det er lyst. Jeg tar det kun på sommeren. På armene har jeg litt hår, men de nekter jeg å ta.

Utrolig viktig det å ikke vise ungene alle rare ting man gjør. Må kanskje bli litt mer bevisst på det. Jeg er veldig bevisst når det gjelder mat og sånn, og at jeg ikke skal mase om den store magen min eller at jeg veier noen kilo for mye. Utrolig hva unger fanger opp.

Jeg må innrømme at jeg blir litt skremt av hun på ni år, hun har begynt å spørre hver dag: "er jeg bustete", "ser jeg tykk ut med denne buksen" osv. Det kommer garantert ikke fra oss.

Jeg svarer som alltid: "du ser nydelig ut, men det gjør du jo samme hva". "det sier du bestandig mamma" sier hun da. Kanskje ikke riktig det heller for da betyr jo kanskje ikke det jeg sier noe for henne. Men jeg syns hun ser nydelig ut bestandig :).

Utrolig vanskelig det med hvordan man skal "snakke til" "med" "oppdra" barn!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...