Gjest annlovinda Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Det var ment som et stunt da... mixeren funket bra den, den var bare litt rusten eneste. Vi satte den utpå en helt tom parkeingsplass, og antok noen kanskje ville ta den En gang var jeg lei av noen gamle store planter jeg hadde i huset, for de tiltrakk så mye banan-fluer. Så vi tok dem med oss i bilen og satte dem pent på et buss-stopp med flotte blomsterpotter og alt. Som om de stod å ventet på bussen Da vi kom tilbake en halvtime senere, var de borte, og hadde msst sannsynlig fått nye foster-foreldre Heldiggrisene!! Jeg pleier å tenke på dem iblandt... om det var riktig å gi dem fra meg. Men når det kommer til stykke, så var det nok det rette å gjøre..;P *ler* Tok dere den med hjem igjen da, når dere så at ingen hadde tatt den? 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. april 2007 Forfatter Skrevet 19. april 2007 Artig tråd, pekkaline! Jeg kaster sjeldent noe fra meg ute. Fra bilen, kaster jeg epleskrotter og av og til et bananskall hvis vi kjører gjennom skog, og kanksje en tyggis eller to..... Hørte en historie om noen som plutselig fikk ei bleie i frontruta fra bilen foran!!! Vet ikke om historien er sann.... Men ei kjevle???!!!! Merkelig. Kanskje kona trua med å slå mannen, og så fikk mannen tak i kjevla og slengte den ut? Da kan en snakke om trafikkfarlige situasjoner! Var forresten i Arendal i går, og tenkte igjen på deg da vi passerte V.V. Det er der du bor, ikke sant? I hvilket hus da....? Du vet jo omtrent mitt! Himmel, jeg hadde hoppet i taket om ei bleie havnet i min frontrute Jøsses...men ja, bleier finnes langs veien. Du må litt lengre,gjennom to ...... og rett til venstre, der ser du huset mitt oppå toppen 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. april 2007 Forfatter Skrevet 19. april 2007 Kaster ikke stort ut av vinduet. Men epleskrotter går ut av vinduet, men de blir jo borte etter en stund. Mye av det som finnes faller av flyttelass, deriblant kjevlen. Brukte kondomer har nok ikke falt av noe flyttelass, men bevis må kanskje fjernes før man kommer hjem til kona:-) På seg sjøl kjenner man andre? ""Brukte kondomer har nok ikke falt av noe flyttelass, men bevis må kanskje fjernes før man kommer hjem til kona:-)"" NEIDA!! Bare tøyser med deg. Ja det kan jo være en slik historie, eller en som har blitt så forbanna at han kasta de?? Hehe.kanskje kjevla kom fra samme bil? (lå på samme plass nesten) 0 Siter
mrxx Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Jeg husker ei historie som ble fortalt i radioen for mange år siden, om den er sann vet jeg ikke, men det var under et intervjue at vedkommende som gjorde dette påsto at den var sann. Vedkommende hadde ei hytte med utedo, i denne utedoen satte han tomme 10 liters malingsspann. Disse spannene var helt nye, fordi broren hans jobbet i en malingsfabrikk og dette var vrakspann som var ødeleagt under produksjonen og som ikke kunne brukes for salg. Spannende var ideelle til dette bruket og når de var fulle satte han bare på lokket og de kunne lett bæres bort for tømming. Men så fikk han den ideen at han skulle sette dem etter vegen og som sagt så gjort. Det gikk ikke mange minuttene for spannene var borte........stjålet....Dette hadde gjentatt seg flere ganger Han hadde hørt ei historie om at annen hytteeier som hadde kalt inn vennegjengen til dugnad og hvor spannene hadde blitt bært langt til fjells. Hytta ble sikkert "beiset" brun den dagen, hvis det i det hele tatt ble noe beising:-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. april 2007 Forfatter Skrevet 19. april 2007 Det eneste jeg kaster ut av vinduet er epleskrotter. Ellers legger jeg søppel i askebegeret og i døra, tømmer der regelmessig. Nok en flink pige 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. april 2007 Forfatter Skrevet 19. april 2007 Her havner alt på gulvet inni bilen, og bilen ser ut som en søppeldynge. Fint jeg ikke er alene om det 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. april 2007 Forfatter Skrevet 19. april 2007 Hvis det ikke er noen av oss som forsøpler langs veien, hvem er det da?? Vi er jo en liten prosent blandt befolkningen spredt rundt i landet...noen av oss må jo være blandt disse... Speidere og andre jobber hardt om våren når de plukker søppel, og det blir ikke få søpelsekker ut av det.... Ja si det. Alle dolere virker riktig så flinke 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. april 2007 Forfatter Skrevet 19. april 2007 Tyggis. Resten havner i døra og når døra er full så renner det litt ned på gulvet. Kaster innimellom, når jeg har fått nok kjeft av sambo. En drittjobb, men man sparer andre for den (veien) 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. april 2007 Forfatter Skrevet 19. april 2007 Jeg kaster tyggis og epleskrotter.. Skal ærlig innrømme at jeg kastet alt mulig ut før når jeg var yngre, men så gikk det opp for meg at det koster så lite å ta det med når jeg forlater bilen og kaste det i nærmeste søppelkasse. Vanligvis har jeg noen plastposer liggende i hanskerommet, greit å ha hvis ungene spiser is og lignende, så slipper det å ligge å flyte i bilen. Is søppel kan ikke oppbevares over natten i bil nei, fysj for ei lukt det blir da..... Jeg er nok flinkere til å kaste det om sommeren, bensin må man jo stoppe å ha innimellom 0 Siter
Mista nikket Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Jeg husker ei historie som ble fortalt i radioen for mange år siden, om den er sann vet jeg ikke, men det var under et intervjue at vedkommende som gjorde dette påsto at den var sann. Vedkommende hadde ei hytte med utedo, i denne utedoen satte han tomme 10 liters malingsspann. Disse spannene var helt nye, fordi broren hans jobbet i en malingsfabrikk og dette var vrakspann som var ødeleagt under produksjonen og som ikke kunne brukes for salg. Spannende var ideelle til dette bruket og når de var fulle satte han bare på lokket og de kunne lett bæres bort for tømming. Men så fikk han den ideen at han skulle sette dem etter vegen og som sagt så gjort. Det gikk ikke mange minuttene for spannene var borte........stjålet....Dette hadde gjentatt seg flere ganger Han hadde hørt ei historie om at annen hytteeier som hadde kalt inn vennegjengen til dugnad og hvor spannene hadde blitt bært langt til fjells. Hytta ble sikkert "beiset" brun den dagen, hvis det i det hele tatt ble noe beising:-) Når du først drar inn dritt her så kan jo jeg fortsette ;-) http://www.sa.no/lokale_nyheter/article2723275.ece Tenker at det må være en som bor i nærheten som ikke er tilknyttet det offentlige avløp, æsj 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. april 2007 Forfatter Skrevet 19. april 2007 Jeg kaster absolutt ingenting ut av bilen. Jeg irriterer meg grenseløst over all søpla som alltid flyter langs veien, og all søpla som blåser ned fra gamle E6 og inn på tomta mi, så jeg gjør stort sett ikke annet enn å plukke søppel og kaste den når jeg er utenfor her... Alt av søppel i bilen blir liggende i døra til jeg er på en butikk og kaster det i søppeldunken der. Jeg kan godt forstå at du irriterer deg da ja. Men kan du ikke få sånn en levegg om du bor så nærme traffikert vei som E6?? Kommunen har satt opp mange slik langs E18. 0 Siter
mrxx Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 På seg sjøl kjenner man andre? ""Brukte kondomer har nok ikke falt av noe flyttelass, men bevis må kanskje fjernes før man kommer hjem til kona:-)"" NEIDA!! Bare tøyser med deg. Ja det kan jo være en slik historie, eller en som har blitt så forbanna at han kasta de?? Hehe.kanskje kjevla kom fra samme bil? (lå på samme plass nesten) Ubrukte kondomer og kjevle passer i alle fall sammen. Fikk han kjevla i skallen så kastet han nok de ubrukte kondomene også:-) Men en brukt en...hmm....kanskje han fikk kjevla i skallen etter at han ikke ville ha noe med henne å gjøre etter på? Har forresten ikke kastet brukte eller ubrukte kondomer ut av bilvinduet:-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. april 2007 Forfatter Skrevet 19. april 2007 Ingen ting, men jeg må innrømme at jeg har lyst til å kaste ungene ut innimellom, når de krangler som verst. Har klart og styrt meg til nå da. Hehe, jeg ser for meg at du tilogmed har stoppet og gjort deg klar for det Det er da man finner ut at man tross alt er glad i barna. Jeg har stoppet ei gang, og øyene til ungene var trill runde stakkars! Jaja, tiden leger sår 0 Siter
mrxx Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Når du først drar inn dritt her så kan jo jeg fortsette ;-) http://www.sa.no/lokale_nyheter/article2723275.ece Tenker at det må være en som bor i nærheten som ikke er tilknyttet det offentlige avløp, æsj Merkelig, h*n kan ikke være frisk, må være psykisk ustabil. Litt penere den med hyttedoen da:-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. april 2007 Forfatter Skrevet 19. april 2007 Jeg husker ei historie som ble fortalt i radioen for mange år siden, om den er sann vet jeg ikke, men det var under et intervjue at vedkommende som gjorde dette påsto at den var sann. Vedkommende hadde ei hytte med utedo, i denne utedoen satte han tomme 10 liters malingsspann. Disse spannene var helt nye, fordi broren hans jobbet i en malingsfabrikk og dette var vrakspann som var ødeleagt under produksjonen og som ikke kunne brukes for salg. Spannende var ideelle til dette bruket og når de var fulle satte han bare på lokket og de kunne lett bæres bort for tømming. Men så fikk han den ideen at han skulle sette dem etter vegen og som sagt så gjort. Det gikk ikke mange minuttene for spannene var borte........stjålet....Dette hadde gjentatt seg flere ganger Han hadde hørt ei historie om at annen hytteeier som hadde kalt inn vennegjengen til dugnad og hvor spannene hadde blitt bært langt til fjells. Hytta ble sikkert "beiset" brun den dagen, hvis det i det hele tatt ble noe beising:-) *LOL* Ser det for meg! Han ble kvitt dritten, men jeg synes syns på dem som skulle male da 0 Siter
Gjest prust Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Himmel, jeg hadde hoppet i taket om ei bleie havnet i min frontrute Jøsses...men ja, bleier finnes langs veien. Du må litt lengre,gjennom to ...... og rett til venstre, der ser du huset mitt oppå toppen Hmmmm - blir det inn den veien som nå er stengt, tro? - på S, før tunnellen? Mannen min er jo lommekjent på veien, etter å ha pendlet til Grimstad i ti år... Artig med rebusløp! 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Jeg husker ei historie som ble fortalt i radioen for mange år siden, om den er sann vet jeg ikke, men det var under et intervjue at vedkommende som gjorde dette påsto at den var sann. Vedkommende hadde ei hytte med utedo, i denne utedoen satte han tomme 10 liters malingsspann. Disse spannene var helt nye, fordi broren hans jobbet i en malingsfabrikk og dette var vrakspann som var ødeleagt under produksjonen og som ikke kunne brukes for salg. Spannende var ideelle til dette bruket og når de var fulle satte han bare på lokket og de kunne lett bæres bort for tømming. Men så fikk han den ideen at han skulle sette dem etter vegen og som sagt så gjort. Det gikk ikke mange minuttene for spannene var borte........stjålet....Dette hadde gjentatt seg flere ganger Han hadde hørt ei historie om at annen hytteeier som hadde kalt inn vennegjengen til dugnad og hvor spannene hadde blitt bært langt til fjells. Hytta ble sikkert "beiset" brun den dagen, hvis det i det hele tatt ble noe beising:-) Jeg har også hørt historier om folk som har satt drittspann i veikanten til "stjeling" ja, men om det er sant eller bare en vandrehistorie vet jeg ikke. ) 0 Siter
mrxx Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 *LOL* Ser det for meg! Han ble kvitt dritten, men jeg synes syns på dem som skulle male da Hehe, nja, for dugnadsgjengen er det nok synd på, men ikke han som eide hytta som skulle males:-) Denne historien kommer denne eiere aldri til å bli kvitt. 0 Siter
mrxx Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Jeg har også hørt historier om folk som har satt drittspann i veikanten til "stjeling" ja, men om det er sant eller bare en vandrehistorie vet jeg ikke. ) Hehe, det kan være en vandrehistorie, men stilig om det var sant også. Tyven får seg jo en lærepenge:-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. april 2007 Forfatter Skrevet 19. april 2007 Hmmmm - blir det inn den veien som nå er stengt, tro? - på S, før tunnellen? Mannen min er jo lommekjent på veien, etter å ha pendlet til Grimstad i ti år... Artig med rebusløp! fra V.V gjennom to ..... så til den av de veiene som er åpen hehe. forstår du? Vil ikke si så mye her vet du. Kommer fra kr.sand siden.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.