Gå til innhold

Hva kaster du ut av bilen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

fra V.V gjennom to ..... så til den av de veiene som er åpen hehe. forstår du? Vil ikke si så mye her vet du. Kommer fra kr.sand siden....

Nå er jeg med :-DDDDD!

Har ikke akkurat lagt så veldig merke til det krysset der, og husene der, men det skal jeg gjøre neste gang :-)

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

27

• mrxx

7

• fresja

3

• Solsikkefrø

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hmm, en sneip i ny og ne, ikke noe uorganisk materiale! Husker en gang vi kjørte mot flyplassen, med en taxi foran oss. Da vi nærmet oss flyplassen gikk vinduet ned på taxien, og ut kom en vanvittig haug av McDonalds-boss! Barna glemmer det aldri, forurensning til tross: det var en så absurd situasjon at vi ikke klarte å stoppe og le!

mvh

Skrevet

Hmm, en sneip i ny og ne, ikke noe uorganisk materiale! Husker en gang vi kjørte mot flyplassen, med en taxi foran oss. Da vi nærmet oss flyplassen gikk vinduet ned på taxien, og ut kom en vanvittig haug av McDonalds-boss! Barna glemmer det aldri, forurensning til tross: det var en så absurd situasjon at vi ikke klarte å stoppe og le!

mvh

Helt vannvittig å kaste det ut av vinduet, spesielt når det er biler bak i tillegg! Det blir mye søppel etter den kjeden der.......

Skrevet

Helt vannvittig å kaste det ut av vinduet, spesielt når det er biler bak i tillegg! Det blir mye søppel etter den kjeden der.......

Ja, vi lurte på hva de sa til hverandre i bilen foran: "Hva skal vi gjøre med alt dette bosset?". Svar: "Det hiver vi selvsagt ut gjennom vinduet".

Ellers er jeg helt enig: det blir for mye boss av å spise på McDonalds! Hvilket vi selvsagt ALDRI gjør! :-)

mvh

Skrevet

At man aldri bruker bilvinduet som søppelbøtte er da en selvfølge.

Skrevet

Jeg husker ei historie som ble fortalt i radioen for mange år siden, om den er sann vet jeg ikke, men det var under et intervjue at vedkommende som gjorde dette påsto at den var sann.

Vedkommende hadde ei hytte med utedo, i denne utedoen satte han tomme 10 liters malingsspann. Disse spannene var helt nye, fordi broren hans jobbet i en malingsfabrikk og dette var vrakspann som var ødeleagt under produksjonen og som ikke kunne brukes for salg.

Spannende var ideelle til dette bruket og når de var fulle satte han bare på lokket og de kunne lett bæres bort for tømming.

Men så fikk han den ideen at han skulle sette dem etter vegen og som sagt så gjort. Det gikk ikke mange minuttene for spannene var borte........stjålet....Dette hadde gjentatt seg flere ganger

Han hadde hørt ei historie om at annen hytteeier som hadde kalt inn vennegjengen til dugnad og hvor spannene hadde blitt bært langt til fjells.

Hytta ble sikkert "beiset" brun den dagen, hvis det i det hele tatt ble noe beising:-)

*latterbrøøøøøl*

Skrevet

At man aldri bruker bilvinduet som søppelbøtte er da en selvfølge.

Hadde bare alle tenkt som deg :)

Skrevet

Nå er jeg med :-DDDDD!

Har ikke akkurat lagt så veldig merke til det krysset der, og husene der, men det skal jeg gjøre neste gang :-)

Hehe, ja nå er du ganske sikker. Tror ikke jeg kunne sagt det annerledes.. Stopp innom om du vil en dag da!

Skrevet

Hehe, ja nå er du ganske sikker. Tror ikke jeg kunne sagt det annerledes.. Stopp innom om du vil en dag da!

Spurte mannen min, og han visste veldig godt hvor det var - og jeg husker krysset godt nå ja!

Du må gjerne stikke innom hos meg og - jeg har som regel tøy ute på snora i finvær :-)

Skrevet

Spurte mannen min, og han visste veldig godt hvor det var - og jeg husker krysset godt nå ja!

Du må gjerne stikke innom hos meg og - jeg har som regel tøy ute på snora i finvær :-)

Jotakk, man skal aldri si aldri:) Han visste hvor det var ja. ;)

Skrevet

Da jeg var lita hadde vi rusken-aksjon en gang i året. Dvs at alle ungene på de laveste trinnene på barneskolen plukket opp søppelet etter de på ungdomsskolen og videregående vegg i vegg. Det eneste vi lærte av det, så ut til å være at bare vi ble gamle nok kunne andre plukke søpla etter oss.

Kan aldri huske at jeg som elev har plukket søppel! Jeg tror nok det er de eldste elevene som søpler mest, så de burde plukke. Men det skader nok ikke å lære opp de små, så huver de ikke så mye når de blir eldre.

Skrevet

Kan aldri huske at jeg som elev har plukket søppel! Jeg tror nok det er de eldste elevene som søpler mest, så de burde plukke. Men det skader nok ikke å lære opp de små, så huver de ikke så mye når de blir eldre.

Enig. At man ikke skal forsøple bør læres fra starten av. F.eks ved at foreldrene går foran som gode eksempler.

Jeg vokste opp i Oslo øst på 70-tallet. Var helt vanlig at barneskoleelevene måtte ut og plukke søppel da, i alle fall i vårt område.

Skrevet

Jeg kan godt forstå at du irriterer deg da ja. Men kan du ikke få sånn en levegg om du bor så nærme traffikert vei som E6?? Kommunen har satt opp mange slik langs E18.

Joda, det er en høy levegg mot veien, men ting har en tendens til å havne på min side av gjerdet likevel. Skal ta meg en rydderunde i morra, tenkte jeg. Må nyte den gode temperaturen vi har nå, om det ikke blir regnvær da. Da gidder jeg ikke ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...