villee Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Jeg har tenkt å servere rullekake på lørdag, men kan jeg lage den på fredag? Hvis det er mulig skal jeg sette den kaldt da eller romtemperatur? Har lest flere steder at det er viktig å rulle kaka mens bunnen er varm, er det vanskelig? Vil jo helst unngå sprekker.. Eller kanskje jeg kan ta sjokolade eller krem eller noe utenpå? Er ikke så glad i krem så er takknemlig for tips 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Jeg ruller den mens det fremdeles er litt lunk i den. Den kan ikke være for varm hvis du f eks har moccakrem inni. Da smelter kremen. Når den er ferdig rullet har jeg den liggende tett i bakepapir . Den står seg godt i kjøleskapet. Jeg har aldri brydd meg om en sprekk eller to. Den blir fast og fin etter å ha ligget sammenrullet i bakepapir, og er lett å få skjært i fine skiver. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.