Gå til innhold

Ufattelig trist dag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søskenbarnet mitt døde helt uventet av hjertesvikt i natt, 37 år gammel... Han var fem mnd eldre enn meg og vi hang sammen som erteris opp gjennom oppveksten. Vi fant vår livsledsager omtrent samtidig og fikk tre barn hver. Jeg er fadder til hans yngste datter på snart tre år (20 dager eldre enn min yngste datter). Dagen idag har vært både god og veldig vond. Vi er en stor familie som er nært knytta til hverandre, så idag har vi vært sammen de fleste av oss. Det er ufattelig vondt å tenke på hans nærmeste som sitter alene igjen...- og tenk at vi ikke skal få se det lure og ertelystne smilet hans mer.... *gråter*

Gjest ChiengMai
Skrevet

Uff, så usigelig trist å høre! Kondolerer!

*trøsteklem*

Mista nikket
Skrevet

Trøstetanker går til deg. Ufattelig trist å miste noen av sine kjære og nære. Han var jo også veldig ung. Viktig å ta vare på hverandre og vise hva vi føler for vi vet aldri hva som skjer.

Gjest Tacomix
Skrevet

Det var trist å høre. Føler med dere. Trøsteklemmer fra meg.

Skrevet

Huff, togli - dette er kjempetrist OG skremmende å lese. Det er helt ufattelig når unge mennesker dør helt som lyn fra klar himmel. *trøsteklem*

Mrs. Wallace
Skrevet

Å kjære togli, så ubegripelig trist! Varme tanker til deg og familien deres. Håper dere tar vare på hverandre i denne vonde tiden.

*klem*

Skrevet

Kondolerer.

Uff, så ufattelig trist. Hvilket sjokk for dere alle. Godt at dere tar vare på hverandre nå.

Skal tenke på deg, togli.

Gjest Jente31
Skrevet

Huff...

Sender deg støttetanker og en klem fra

hare1365380455
Skrevet

Det var trist å lese. Så uventet.... *klem*

Gjest Shira :o)
Skrevet

Å, togli. Så trist. Sender over en klem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...