Gjest Gabrielllle Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Jeg har akkurat begynt med disse tablettene, og opplever at dagen etterpaa blir odelagt fordi jeg blir saa trett. Er bra med sovehjelp om natten, men ikke paa dagtid! Jeg har brukt Zyprexa en gang tidligere, og kan ikke huske at dette var saa stort problem da. Jeg bruker minste dose, tror jeg, 2,5mg. Tror du dette kan gaa seg til etterhvert, at dette bare vil vaere i begynnelsen, eller? Jeg sliter med aa klare og ta denne tabletten i kveld, kvier meg veldig. Har lyst til aa slutte allerede naa. 0 Siter
serenity777 Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 trettheten gir seg etterhvert. Iallefall minker den. Jeg blir ikke trett av zyprexa lenger. 0 Siter
Gjest Majja Kr. Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 hos meg var det bare i begynnelsen av jeg ble skikkelig trøtt på dagen også, det ga seg, men den gode søvnen på natten holdt seg. Er nok den eneste medisinen som har fungert så bra på søvn og stemning og hele pakka hos meg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.