Gå til innhold

hvor usexy er det med kjønnshår?

Anbefalte innlegg

Gjest hushora
Skrevet

Leste et innlegg inne på "seksualitet" om fjerning av kjønnshår og har lyst til å gjøre en aldri så liten markedsundersøkelse :)

Hvor usexy synes du det er med kjønnshår? Kan menn ha hår nedentil men ikke kvinner? Hvor mye kan man evnt ha før det blir ekkelt?

Gjest ikke signatur
Skrevet

Han ønsker at jeg barberer meg, og det gjør jeg. Jeg tar det "underste" og lar resten få en trim av og til.

Jeg ønsker at han trimmer litt, men det vil han ikke.

Så jeg må barbere for at han skal være fornøyd, og jeg føler det er litt bortkastet siden han så sjelden gidder sex.

Han synes kanskje det er mest sexy når det ikke er hår.

Gjest Pontiac
Skrevet

Han ønsker at jeg barberer meg, og det gjør jeg. Jeg tar det "underste" og lar resten få en trim av og til.

Jeg ønsker at han trimmer litt, men det vil han ikke.

Så jeg må barbere for at han skal være fornøyd, og jeg føler det er litt bortkastet siden han så sjelden gidder sex.

Han synes kanskje det er mest sexy når det ikke er hår.

Sær gubbe du har du, han vil du skal barbere deg og så gidder han ikke stusse selv!!!

Og attpåtil vil han at du skal barbere deg men har sjelden sex.

Den gubben hadde jeg tatt en alvorsprat med i allefall.

Gjest auchelia
Skrevet

Jeg synes at en ukontrollerbar og stor busk er usexy. Jeg trimmer min ganske mye, men lar litt være igjen i en liten "dekor". Han trmmer ikke. HAr ikke hinta om at det hadde vært fint heller, dog det hadde vært et.

Skrevet

Menn kan ha hår der de vil bortsett fra ryggen kanskje, kvinner bør holde hårveksten innenfor trusekanten. Jeg selv synes det er kvalmt å se kvinner med hår langt nedmot knærne.

Skrevet

For meg kan det være det meste, bortsett fra en stor dusk med masse hår. Det liker jeg ikke i det hele tatt. Det er vanskelig å finne frem og fingring og munnsex blir vanskelig. Ikke akkurat så jævlig godt å stikke hode inn i en stor våt dusk, som du ikke kjenner stor annet enn hår.

Jeg liker å kjenne hudens folder med fingre, tunge og lepper.

Så enten glatt, pent frisert, eller "Hitler" bart:-) ......*slurp*

Skrevet

Man BØR ha kjønnshår, men det er greit å trimme det litt. + at vi kvinnfolk bør jo ikke ha hår langt nedover låra.

Skrevet

Mannfolk uten hår er ekkelt!

Nå har jeg aldri brydd meg spesielt mye om kvinners kjønnshår, men jeg stusser da mine egne.

Jeg synes det ser merkelig ut med voksne damer som er helt glattbarberte nedentil. Men det kan jo være litt fint å være ganske kortklipt da :)

Skrevet

Synes det er penest når det er igjen en liten dusk på kvinner og vil helst ha det helt in natura på menn. :o) Men helt uten hår nedentil er totalt turn-off for min del.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...