Gå til innhold

Hva hører helgen til?

Anbefalte innlegg

Gjest kveldskos
Skrevet

Mitt svar:

Nytt på nytt (nrk).

Kald brus og noe godt.

Husarbeid (det må til.....)

Lesing.

Frisk luft.

Skrevet

Lotto! :) Tv men ikke noe spesielt. Snop. Litt hus og hagearbeid. Venner.

Skrevet

Nytt på nytt.

Stresse på lørdagen for å rekke de butikkene som vi skal innom.

Rydding.

God mat på kvelden.

Finne noe sammen med venner og barna på søndagen.

Skrevet

Beat for beat sammen med 8-åringen :-) Jentene synes ikke det er noe særlig, og dessuten blir det alltid midt i leggingen for treåringen, så jeg får aldri med meg alt....

Vi pleier ikke å ha noe kosemat fredag.

Lørdag sover/ligger vi lenge, rolige morgener, der ungene ser på barne-tv, lang frokost.... Gjerne få unna noe i hagen eller garasjen eller ærender vi ikke har tid til i uka.

Lørdagsgodt for barna klokka 18, gjerne lasagne eller pizza eller taco sammen med dem etterpå. Brus eller jucie til. Vi voksne har ofte vin seinere på kvelden, men ikke alltid.

Søndag sover vi også litt lenge, ofte går vi i kirka og søndagsskolen. Ut på tur, hvis ikke været er ille! Besøke eller få besøk om ettermiddagen.

deilig med helg!

Gjest annlovinda
Skrevet

Nytt på nytt

Senkveld med Thomas og Harald

Sove til 10 på lørdag (gubben står opp med gutten)

Kose oss med noe god mat på lørdagskvelden, og min standard sjokolade på lørdagskvelden

Være mye ute om det er vær til det

Skrevet

Jobbe ekstra, lese, studere, av og til gå ut med venner. Husarbeid hvis tid. Lage god mat engang i blant for mine voksne barn.

Skrevet

Senkveld, god mat, gjerne en god film, litt godterier på bordet, et glass vin i ny og ne, glade barn, sove lenge og selvfølgelig besøk av kjæresten

Skrevet

Nytt på nytt. Godteri. Brus. En øl og litt potetgull. BarneTV på lørdag morgen. Risengrynsgrøt til middag på lørdag. Pizza/taco på kvelden. Troika. Thomas og Harald.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...