Gjest kveldskos Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Mitt svar: Nytt på nytt (nrk). Kald brus og noe godt. Husarbeid (det må til.....) Lesing. Frisk luft. 0 Siter
Gjest liljana Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Potetgull, brus og Thomas og Harald 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Lotto! Tv men ikke noe spesielt. Snop. Litt hus og hagearbeid. Venner. 0 Siter
astridny Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Nytt på nytt. Stresse på lørdagen for å rekke de butikkene som vi skal innom. Rydding. God mat på kvelden. Finne noe sammen med venner og barna på søndagen. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Beat for beat sammen med 8-åringen :-) Jentene synes ikke det er noe særlig, og dessuten blir det alltid midt i leggingen for treåringen, så jeg får aldri med meg alt.... Vi pleier ikke å ha noe kosemat fredag. Lørdag sover/ligger vi lenge, rolige morgener, der ungene ser på barne-tv, lang frokost.... Gjerne få unna noe i hagen eller garasjen eller ærender vi ikke har tid til i uka. Lørdagsgodt for barna klokka 18, gjerne lasagne eller pizza eller taco sammen med dem etterpå. Brus eller jucie til. Vi voksne har ofte vin seinere på kvelden, men ikke alltid. Søndag sover vi også litt lenge, ofte går vi i kirka og søndagsskolen. Ut på tur, hvis ikke været er ille! Besøke eller få besøk om ettermiddagen. deilig med helg! 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Nytt på nytt Senkveld med Thomas og Harald Sove til 10 på lørdag (gubben står opp med gutten) Kose oss med noe god mat på lørdagskvelden, og min standard sjokolade på lørdagskvelden Være mye ute om det er vær til det 0 Siter
fineline Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Jobbe ekstra, lese, studere, av og til gå ut med venner. Husarbeid hvis tid. Lage god mat engang i blant for mine voksne barn. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Øl og chips hører fredagen til :-) 0 Siter
Aryane Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Senkveld, god mat, gjerne en god film, litt godterier på bordet, et glass vin i ny og ne, glade barn, sove lenge og selvfølgelig besøk av kjæresten 0 Siter
trultis Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Nytt på nytt. Godteri. Brus. En øl og litt potetgull. BarneTV på lørdag morgen. Risengrynsgrøt til middag på lørdag. Pizza/taco på kvelden. Troika. Thomas og Harald. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.