Gjest morgentrøtt! Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Min er to knekkebrød. Drikke: vann og te eller melk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Stort sett så spiser jeg 2 eller 3 brødskiver med pålegg. Det kan være kokt skinke, makrellfilet, leverpostei, ost , kalkun falukorv eller hva vi måtte ha av pålegg som frister. Drikker 1/2 liter vann og 1 glass lett melk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanilje Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Havregrøt med masse rosiner. Ingen drikke, er generelt for lite flink til å få i meg drikke når jeg spiser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Som regel to skiver med mellomgrovt brød, smør og pålegg (ost, kjøttpålegg, fiskepålegg, leverpostei o.l) + 1-2 glass lettmelk, gjerne appelsinjuice hvis vi har i tillegg. Kaffe tar jeg på jobb. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Musli fra Lidl med mye tørket frukt + nøtter. Lettyoughurt og melk. Metter lenge for en som alltid er sulten:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 To brødskiver med syltetøy (hjemmelaget) og 1-2 glass vann. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Havregrøt med masse rosiner. Ingen drikke, er generelt for lite flink til å få i meg drikke når jeg spiser. Du som er på slanker'n burde drikke et stort glass vann før maten og gjerne en god del vann til maten også, det gjør at du blir fortere mett uten å spise unødvendig mye. ) Havregrøt med rosiner er forøvrig kjempegodt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanilje Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Du som er på slanker'n burde drikke et stort glass vann før maten og gjerne en god del vann til maten også, det gjør at du blir fortere mett uten å spise unødvendig mye. ) Havregrøt med rosiner er forøvrig kjempegodt! urk...haaaaater vann....men synes egentlig ikke at jeg spiser så mye, en skål med havregrøt, max 2 brødskiver, max 1 porsjon middag. Men er enig at jeg burde drikke mer, men ikke vann, please? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 urk...haaaaater vann....men synes egentlig ikke at jeg spiser så mye, en skål med havregrøt, max 2 brødskiver, max 1 porsjon middag. Men er enig at jeg burde drikke mer, men ikke vann, please? :-) Ha noen sitronskiver, limeskiver eller appelsinskiver i vannet? Ha en mugge iskaldt vann med noen fruktskiver stående i kjøleskapet, det er så godt! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanilje Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Ha noen sitronskiver, limeskiver eller appelsinskiver i vannet? Ha en mugge iskaldt vann med noen fruktskiver stående i kjøleskapet, det er så godt! ) Klarer kun vann når jeg trener, resten av gangene holder jeg på å brekke meg, helt sant. Går i lightbrus/saft her, så får i meg nok væske i løpet av dagen, men ikke vann... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hverdager: 1 glass juice, 1 skive brød, gjerne med geitost og 1 glass melk. Kaffe når jeg kommer på jobben. Helg: Juice, kaffe latte, 2 brødskiver med variert pålegg, gjerne f.eks. brie og tomat, 1 kjeks eller to med geitost eller annen ost. Alt. egg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.