Gå til innhold

Hva er din frokost?

Gjest morgentrøtt!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest annlovinda

Stort sett så spiser jeg 2 eller 3 brødskiver med pålegg. Det kan være kokt skinke, makrellfilet, leverpostei, ost , kalkun falukorv eller hva vi måtte ha av pålegg som frister.

Drikker 1/2 liter vann og 1 glass lett melk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel to skiver med mellomgrovt brød, smør og pålegg (ost, kjøttpålegg, fiskepålegg, leverpostei o.l) + 1-2 glass lettmelk, gjerne appelsinjuice hvis vi har i tillegg.

Kaffe tar jeg på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Havregrøt med masse rosiner. Ingen drikke, er generelt for lite flink til å få i meg drikke når jeg spiser.

Du som er på slanker'n burde drikke et stort glass vann før maten og gjerne en god del vann til maten også, det gjør at du blir fortere mett uten å spise unødvendig mye. :o) Havregrøt med rosiner er forøvrig kjempegodt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som er på slanker'n burde drikke et stort glass vann før maten og gjerne en god del vann til maten også, det gjør at du blir fortere mett uten å spise unødvendig mye. :o) Havregrøt med rosiner er forøvrig kjempegodt!

urk...haaaaater vann....men synes egentlig ikke at jeg spiser så mye, en skål med havregrøt, max 2 brødskiver, max 1 porsjon middag. Men er enig at jeg burde drikke mer, men ikke vann, please? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

urk...haaaaater vann....men synes egentlig ikke at jeg spiser så mye, en skål med havregrøt, max 2 brødskiver, max 1 porsjon middag. Men er enig at jeg burde drikke mer, men ikke vann, please? :-)

Ha noen sitronskiver, limeskiver eller appelsinskiver i vannet? Ha en mugge iskaldt vann med noen fruktskiver stående i kjøleskapet, det er så godt! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha noen sitronskiver, limeskiver eller appelsinskiver i vannet? Ha en mugge iskaldt vann med noen fruktskiver stående i kjøleskapet, det er så godt! :o)

Klarer kun vann når jeg trener, resten av gangene holder jeg på å brekke meg, helt sant. Går i lightbrus/saft her, så får i meg nok væske i løpet av dagen, men ikke vann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Hverdager: 1 glass juice, 1 skive brød, gjerne med geitost og 1 glass melk. Kaffe når jeg kommer på jobben.

Helg: Juice, kaffe latte, 2 brødskiver med variert pålegg, gjerne f.eks. brie og tomat, 1 kjeks eller to med geitost eller annen ost. Alt. egg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...