Gå til innhold

sinnatagg på stemningsstabiliserende?

Anbefalte innlegg

Gjest pinlig og derfor uten nick nå

Hei- har fått Lamictal og det som er så merkelig er at jeg føler jeg har blitt den sinnataggen. Er kjent for å være så overbærende og tålmodig. Men nå? Nå er lunta som vanligvis eller svært sjelden blir antent, i flamme på null komma niks, eller i hvert fall veldig hyppig. Merker det eks. på hjemmebane, har fart opp overfor samboer, synes selv dette er ubehagelig. Kan best beskrives som om jeg har fått tilført et ukjent/nytt personlighetstrekk. Har gått på Lamictal nå i 2 mnd, under opptrapning, er oppe i halv dose av tiltenkte standarddosen.

Er det noe som kan skje at man får slikt sinne? Er det noe som vil gå over etter som kroppen venner seg til medisinen? Hvis ikke, hva skal man da gjøre?

Fortsetter under...

Ikke godt å si hvorfor du er blitt så oppfarende, men det har neppe med medisinen å gjøre. Hvorfor fikk du lamictal? Er du bipolar? Aggresjon kan ha med lidelsen din å gjøre. Selv ble jeg i perioder veldig aggressiv under depresjoner, og lamictalen tok ikke rotta på den (med en gang).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...