Gå til innhold

Jeg elsker han

Anbefalte innlegg

Gjest gad i mynona
Skrevet

Jeg elsker en av mine gode venner. Han skal reise bort nå i et halvt år og når han er tilbake er jeg reist slik at jeg kommer ikke til å se han på lang tid. Han er glad i meg som venninne, mer vet jeg ikke. Jeg kan ikke si noe til han nå. Jeg har vist dette en stund, men nå har jeg bestemt meg for at han eller ingen er mannen i mitt liv.

Jeg vet at jeg betyr mye for han, og at han har ikke i de årene jeg har kjent han hatt forhold til andre kvinner. Jeg vet bare ikke om han ser meg som kvinne.

Jeg er ikke ulykkelig, og på en måte lettet over den erkjennelsen at han er den eneste jeg vil ha. Det kommer til å stikke uendelig dypt hvis jeg får høre at han har funnet en annen, og den dagen kommer jeg til å bli så ulykkelig som det går an. Jeg håper den dagen aldri kommer. Dette er ikke noe som går over i tiden fremover.

Gjest hallow ;o/
Skrevet

Du får prøve litt forsiktig å vise dine følelser og se hva reaksjonen blir. Viktig å ikke ødelegge vennskapet også, men det viktigste for deg er kanskje allikevel å finne ut av hans følelser. Si at du vil savne ham når han er bortreist, understrek at du gjerne skulle sett at dere kunne treffes før du reiser fordi det det vil bli enda lengre til dere treffes igjen. Se hva han sier om det. Gi ham noen gode varme og lange klemmer og se om han gjengjelder de eller trekker seg unna. Egentlig har jeg ikke så mange gode råd, men vis ham hengivenhet og oppmerksomhet og se hva som skjer. Lykke til! Kjærligheten er verdt å kjempe for.

Mrs. Wallace
Skrevet

Har dere vært på ferie sammen også? For i så fall hadde venninna di et innlegg om deg for ikke så lenge siden.

Gjest gad i mynona
Skrevet

Har dere vært på ferie sammen også? For i så fall hadde venninna di et innlegg om deg for ikke så lenge siden.

Ja vi har vært på ferie sammen, men venninnene mine har meg bekjent ikke skrevet om det.

Gjest Ligner veldig
Skrevet

Det har ingenting å si.

Eh, hæ??

Gjest gad i mynona
Skrevet

Eh, hæ??

Om noen har skrevet om meg eller ikke.

Mrs. Wallace
Skrevet

Det spiller ingen rolle.

Neivel. Tenkte kanskje du ville vært interessert i å se svarene folk har gitt.

Gjest gad i mynona
Skrevet

Neivel. Tenkte kanskje du ville vært interessert i å se svarene folk har gitt.

Takk jeg har sett dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...