Gjest Stor og Rund Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg er ei ung jente som har vært gjennom ett svangerskap. under svangerskapet gikk jeg opp 20kg, og etter fødsel gikk jeg ned 10kg, men nå har det gått 6mnd og jeg er nå 25kg over min tidligere vekt. jeg føler meg så ekkel å vil ikke gå ut av huset. jeg kan ikke gå i vanlige butikker å kjøpe klær lenger.. syns det er så ille å har prøvd det meste for å gå ned, men kroppen min vil ikke ned.. har du ett råd til meg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Det er jo det vanlige da - spis mindre kalorier enn det du bruker. Mange og lange trilleturer, mye frukt og grønt (ikke for mye bananer og søt frukt, men masse grønnsaker!), ikke for mye fett, men litt skal vi jo ha. Små, hyppige måltider er tingen, mye bedre for kroppen enn få og store. Prøv å ligg unna pasta, brød, ris og poteter i større mengder, ikke la det ugjøre mer enn 1/4 av middagsmåltidet. En trimsykkel kanskje? Eller kan pappan ha ungen alene en stund om kvelden noen dager i uka så du kan sykle eller gå deg en tur alene eller sammen med en venninne? Evt. dra på et treningssenter? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.