Gå til innhold

Hodepine

Gjest vondt i hodet

Anbefalte innlegg

Gjest vondt i hodet
Skrevet

Jeg er i perioder litt plaget med hodepine. Har en slik periode nå, og har hatt det en stund. Når jeg tar noen nakkeøvelser så hjelper det på hodepinen, men er jo ikke flink nok til å ta det ofte nok. Hodepinen sitter for det meste foran i panna som et bånd, typisk stresshodepine.

Men en annen ting som er nå, som jeg ikke kan huske å ha hatt noe merkbart problem med tidligere, er at jeg har en del dotter i øra nå. Er det vanlig å ha dotter i øra når man har hodepine?

Husker jeg var til en øre/nese/hals-spesialist en gang tidligere. Pga dunking i det ene øret. Husker han spurte meg da om jeg hadde mye dott-følelse i ørene, for trommehinnene mine var noe slikt som trompetformet, tror det var det han kalte det. Men da hadde jeg ikke hatt noe særlig plager med det. Så det kan kanskje være det det kommer av?

Men er de dott-følelsene i øra noe å 'plage' legen med???

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...