Gå til innhold

Howard Stern

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ting her i livet er jeg sørgelig underinformert om. Det må jeg bare innrømme. Det jeg lurer på i dag da, er: Er den Howard Stern som var kjæresten til Anna Nicole, den samme Howard Stern som hadde det lange krøllete håret og var "utagerende" programleder i amerikans radio??? Prøver å se på bilder på nett, men jeg blir ikke enig med meg selv. Ikke interesserer det meg såååå mye at jeg har lett voldsomt etter informasjon heller. Men hvis du vet....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er samme person, han som var sammen med Anna Nicole var advokat.

Skrevet

Og de bittesmå bildene jeg fikk opp da jeg søkte var ikke så gode som de to du klarte å få frem. Jeg fikk bare opp små bilder med masse krøllete hår og et lite hvor han var kortklipt, men hadde hodet bøyd fremover.

(som en liten unnskyldning.....)

Gjest Cezalion
Skrevet

Og de bittesmå bildene jeg fikk opp da jeg søkte var ikke så gode som de to du klarte å få frem. Jeg fikk bare opp små bilder med masse krøllete hår og et lite hvor han var kortklipt, men hadde hodet bøyd fremover.

(som en liten unnskyldning.....)

Hehe, fort gjort. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...