Gjest undrende i dag Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Lurte på en ting. Hvis man har hodepine fordi man egentlig burde ha briller, er det da vanlig med hodepine stort sett hver dag, en dag kan den være grei nok, men en annen dag ganske så ille. Og at man i tillegg våkner opp med hodepine. Kan det komme av at man egentlig skulle brukt briller. Jeg tok synstest for 3 eller 4 år siden, og fikk briller da. Var +0,75 styrke på dem. Men jeg har brukt brillene veldig lite, og knapt i det hele tatt de siste 2 årene. Nå skal jeg ta ny synstest neste uke da, ettersom jeg har hatt så mye hodepine. Men noen som vet, er jeg takknemmlig for svar. 0 Siter
Gjest har selv linser Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Så kan hodepinen din skyldes at du anstrenger deg og burde brukt briller. 0 Siter
Gjest undrende i dag Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Så kan hodepinen din skyldes at du anstrenger deg og burde brukt briller. Men kan hodepinen allerede være der på morgenene da? Har liksom alltid trodd at hodepine grunnet synet er sånn som kommer krypende på utover dagen. Men kan den altså være der fra morgenen? Hadde i grunn vært lettet om det var det hodepinen skyldes jeg da. For da er det forsåvidt enkelt å gjøre noe med det. Har prøvd de gamle brillene mine, men synes ikke de er til noen hjelp. Takk for svar 0 Siter
Gjest kantaraman Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Tror mora di også har skrevet på vegne av deg her på forumet. Jeg kan ikke svare på spørsmålet, dessverre. 0 Siter
April Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Jeg slet veldig med hodepine før jeg begynte å bruke brillene mine fast, og jeg har hatt mindre korrigering/styrke på brillene enn du har. Det at du ikke greier å bruke brillene nå, kan være at øynene har forandret seg, at du trenger en annen styrke. Et alternativ dersom du syns det er trasig å måtte bruke briller, er jo å få deg kontaktlinser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.