Gå til innhold

Smakte på noe ekkelt.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant noe spisende i en pose i veska mi akkurat.... Det var en rislapp fra søndag.

Den luktet OK.

Den var litt sleip...

Jeg tok en bit...

BUÆRK! Det smakte ufyselig!

Så nå sitter jeg og skyller bort smaken med kaffe... Må visst ut på do og vaske hendene også.

ÆSJ!

hare1365380455
Skrevet

Usj! Den ville ikke jeg smakt på... :S

Skrevet

Usj! Den ville ikke jeg smakt på... :S

Nei, fysj. Skulle gitt mye for en tannbørste nå...

Men du, jeg må fortelle noe annet. For første gang har jeg sittet og SMUGLEST på jobb... Ble ferdig med Mankell'en for ti minutter siden...

Gi meg smekk på lanken!

hare1365380455
Skrevet

Men du, jeg må fortelle noe annet. For første gang har jeg sittet og SMUGLEST på jobb... Ble ferdig med Mankell'en for ti minutter siden...

Gi meg smekk på lanken!

Fyyyy! Skjerpings! Du får nå heller vente til du kommer hjem!

Var boka så kjekk at du ikke klarte legge den fra deg altså? Jeg har den liggende her, men jeg har ikke tid til å begynne på den enda.

:D

Skrevet

Fyyyy! Skjerpings! Du får nå heller vente til du kommer hjem!

Var boka så kjekk at du ikke klarte legge den fra deg altså? Jeg har den liggende her, men jeg har ikke tid til å begynne på den enda.

:D

Den var ikke ekstremt fengslende HELE tiden, men i store perioder, klarte jeg ikke å legge den fra meg, og nå særlig på slutten, var det spennende!

God lesning! Tenker jeg stikker innom biblioteket på vei hjem og finner meg en ny Mankell :-)

hare1365380455
Skrevet

Den var ikke ekstremt fengslende HELE tiden, men i store perioder, klarte jeg ikke å legge den fra meg, og nå særlig på slutten, var det spennende!

God lesning! Tenker jeg stikker innom biblioteket på vei hjem og finner meg en ny Mankell :-)

Gjør det du, men legg den fra deg hjemme når du går på jobb i morgen... ;)

Skrevet

Gi meg smekk på lanken!

Unnskyld at jeg blander meg inn, men hvilken Mankell var det? Ja, og det er det Mankell gjør med en, smuglese på jobb:-) Jeg har vært gjennom alle hans bøker, og de er råbra!!!

Skrevet

Unnskyld at jeg blander meg inn, men hvilken Mankell var det? Ja, og det er det Mankell gjør med en, smuglese på jobb:-) Jeg har vært gjennom alle hans bøker, og de er råbra!!!

Helt greit med innblanding :-)

Det var danselærerens tilbakekomst, fra 2000.

Har tidligere lest

Brannmur

Ett skritt etter

Før frosten

og kanskje en til eller to... husker ikke.

Hvilke kan du anbefale meg?

Skrevet

Helt greit med innblanding :-)

Det var danselærerens tilbakekomst, fra 2000.

Har tidligere lest

Brannmur

Ett skritt etter

Før frosten

og kanskje en til eller to... husker ikke.

Hvilke kan du anbefale meg?

Den hvite løvinnen, Silkeriddere, Hundene Riga. Dette er Wallanderbøker (krim) men jeg vil også anbefale Tea-Bag, Comedia Infantil, Kennedys hjerne og Italienske sko (ikke krim, men veldig fine bøker)...

Hehe, skjønner nicket mitt nå, kanskje?

Mrs. Wallace
Skrevet

Æsjæsjæsj, nå ble jeg kvalm. Men hvordan kom du på å smake på en rislapp som har ligget i veska di helt siden søndag og som var "litt sleip"? Gærning!

*urk*

Skrevet

Æsjæsjæsj, nå ble jeg kvalm. Men hvordan kom du på å smake på en rislapp som har ligget i veska di helt siden søndag og som var "litt sleip"? Gærning!

*urk*

Ja det samma tenkte jeg! *he he* Hadde ikke villet smake på en rislapp som hadde ligget der siden i går engang...;-)

Skrevet

Så nå har du lært å ikke smake på noe som "ligger å slenger" i veska. Usj..........

tzatziki1365380058
Skrevet

Den var litt sleip???? Også SMAKTE du på den?

Hvis du trenger å lukte og føle på noe før du smaker på det, så la vær !!! :)

Skrevet

Den var litt sleip???? Også SMAKTE du på den?

Hvis du trenger å lukte og føle på noe før du smaker på det, så la vær !!! :)

Ja, jeg smakte....men angret....

Lover å ikke smake på sleipe rislapper igjen! Ble så fristet skjønner du - det er jo så godt (vel å merke når de er ferske)

Har vurdert sleipe reker også (fordi de er så gode som ferske), men ikke smakt (klarer av og til å styre meg) !!!!

tzatziki1365380058
Skrevet

Ja, jeg smakte....men angret....

Lover å ikke smake på sleipe rislapper igjen! Ble så fristet skjønner du - det er jo så godt (vel å merke når de er ferske)

Har vurdert sleipe reker også (fordi de er så gode som ferske), men ikke smakt (klarer av og til å styre meg) !!!!

Jeg kjenner en som smakte på sleipe reker. Det endte med matforgiftning - fyren har ikke vært så dårlig verken før eller siden.

Sleipe reker og skalldyr bør du definitivt holde deg unna!

Skrevet

Jeg kjenner en som smakte på sleipe reker. Det endte med matforgiftning - fyren har ikke vært så dårlig verken før eller siden.

Sleipe reker og skalldyr bør du definitivt holde deg unna!

Vet det. Skal holde meg unna.

Tror forresten det var en av oss som ble sjuk en gang etter en dårlig reke eller to - eller var det noen som fortalte det? Muligens mannen min.....

Skrevet

*urk*

Fordi det er godt med rislapp - når den er fersk. Jeg håpet jo at den fremdeles var fersk.......

Skrevet

Vet det. Skal holde meg unna.

Tror forresten det var en av oss som ble sjuk en gang etter en dårlig reke eller to - eller var det noen som fortalte det? Muligens mannen min.....

Skalldyr er noe av det verste som finnes når det gjelder sånt. Reker o.l. må spises fort, og aldri når de er "litt på kanten".

Selv er jeg meeeget avslappet til holdbarhet, datoer, vask av alt mulig osv., men ikke med skalldyr.

tzatziki1365380058
Skrevet

Skalldyr er noe av det verste som finnes når det gjelder sånt. Reker o.l. må spises fort, og aldri når de er "litt på kanten".

Selv er jeg meeeget avslappet til holdbarhet, datoer, vask av alt mulig osv., men ikke med skalldyr.

Kunne du også smakt på en sleip rislapp?

:)

Skrevet

Kunne du også smakt på en sleip rislapp?

:)

Eh - nei. Rislapper oppbevarer jeg i kjøleskapet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...