Gå til innhold

Smakte på noe ekkelt.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi det er godt med rislapp - når den er fersk. Jeg håpet jo at den fremdeles var fersk.......

Fremdeles fersk? Når den har liggi i ei klam veske i 4-5 dager??? Optimist!!!

*vantro*

Mrs. Wallace
Skrevet

Fordi det er godt med rislapp - når den er fersk. Jeg håpet jo at den fremdeles var fersk.......

Hehe, det blir kanskje en stund til neste rislapp?

Skrevet

Hehe, det blir kanskje en stund til neste rislapp?

Å nei, det var jo bare en liten smak! Jeg kunne gjerne ha spist rislapper igjen i dag, jeg - vel å merke _ferske rislapper _ :-)

Skrevet

Fremdeles fersk? Når den har liggi i ei klam veske i 4-5 dager??? Optimist!!!

*vantro*

Neida, jeg visste jo at den ikke var fersk lenger, men jeg håpet jo at den var spisende.... Hadde jo aldri prøvd å spise en veskevarm femdagers gammel rislapp før!

Veldig mye mat kan nemlig spises selv om det er gått ut på dato.... Men denne hadde jo ikke dato på seg ;-)

Skrevet

Neida, jeg visste jo at den ikke var fersk lenger, men jeg håpet jo at den var spisende.... Hadde jo aldri prøvd å spise en veskevarm femdagers gammel rislapp før!

Veldig mye mat kan nemlig spises selv om det er gått ut på dato.... Men denne hadde jo ikke dato på seg ;-)

Jeg syntes fortsatt du var vel optimistisk som smakte og trodde den kanskje smakte ok. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...