mariaflyfly Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Fordi det er godt med rislapp - når den er fersk. Jeg håpet jo at den fremdeles var fersk....... Fremdeles fersk? Når den har liggi i ei klam veske i 4-5 dager??? Optimist!!! *vantro* 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Fordi det er godt med rislapp - når den er fersk. Jeg håpet jo at den fremdeles var fersk....... Hehe, det blir kanskje en stund til neste rislapp? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Hehe, det blir kanskje en stund til neste rislapp? Å nei, det var jo bare en liten smak! Jeg kunne gjerne ha spist rislapper igjen i dag, jeg - vel å merke _ferske rislapper _ :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Fremdeles fersk? Når den har liggi i ei klam veske i 4-5 dager??? Optimist!!! *vantro* Neida, jeg visste jo at den ikke var fersk lenger, men jeg håpet jo at den var spisende.... Hadde jo aldri prøvd å spise en veskevarm femdagers gammel rislapp før! Veldig mye mat kan nemlig spises selv om det er gått ut på dato.... Men denne hadde jo ikke dato på seg ;-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Neida, jeg visste jo at den ikke var fersk lenger, men jeg håpet jo at den var spisende.... Hadde jo aldri prøvd å spise en veskevarm femdagers gammel rislapp før! Veldig mye mat kan nemlig spises selv om det er gått ut på dato.... Men denne hadde jo ikke dato på seg ;-) Jeg syntes fortsatt du var vel optimistisk som smakte og trodde den kanskje smakte ok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.