Gjest ikke dorthe-fan Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Noen som sa til meg at hun har afrikanske aner, lurer på om de mente at en av foreldrene hennes er fra afrika..? Noen her som vet? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Nei. Kanskje du blander med Nadia Hasnaoui. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Jeg kjente foreldrene hennes godt engang. Overhode ikke afrikanske. Men det er rart, det med å likne litt på mor og litt på far. En gang kjente jeg ei jente som jeg trodde var fra Østen et sted, hun hadde smale øyelokk, skrå, svarte øyne, pinnerett svart hår og nesten ikke amorbue på overleppa. Hun var veldig pen! Men øynene og overleppa hadde hun faktisk fra faren sin, og han var blåøyd med lyst hår. Moren hadde rundt bollefjes, svarte øyne, krøllet svart hår og var så nordnorsk som hun kunne bli. Men hver for seg dannet altså disse trekkene det flotteste Østen-fjes på datteren. Kanskje litt sånn med Dorthe også, særlig når hun bruner seg sånn ... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.