Gå til innhold

Linse og alder

Anbefalte innlegg

Gjest annlovinda
Skrevet

Bra hun tok ny test. Håper hun vil trives med linsene da! Jeg liker ikke brillene mine, men bruker dem innimellom, hvis jeg har sovet dårlig og er tørr i øynene, er syk - eller av og til hvis vi skal kjøre langt.

Ja, hun fikk beskjed om at hun nok også måtte regne med å skaffe seg et par briller i tillegg.

Var spes. hvis hun var syk og slikt, om jeg ikke misforstod fullstendig.

Hun fikk dagslinser da. Skulle starte med bare noen timer i dag, og øke gradvis. For å venne seg til det.

Mrs. Wallace
Skrevet

Takk for svar.

Hun har vært til kontroll nå i morges. så nå har hun fått linser. Skulle prøve en uke nå først, før hun skulle tilbake for å se at alt gikk greit. Så da ble hun fornøyd.

Lykke til! Hun må huske å være nøye med håndhygiene. :o)

Gjest annlovinda
Skrevet

Lykke til! Hun må huske å være nøye med håndhygiene. :o)

Takk for det.

Han som hadde 'opplæring' med henne var visst veldig flink. Han var veldig snill, som hun sa, hehe. Han hadde gjentatt nøye hvor viktig det var med god håndhygiene. Og at linsa måtte på før sminka og slikt. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...