Gjest annlovinda Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Bra hun tok ny test. Håper hun vil trives med linsene da! Jeg liker ikke brillene mine, men bruker dem innimellom, hvis jeg har sovet dårlig og er tørr i øynene, er syk - eller av og til hvis vi skal kjøre langt. Ja, hun fikk beskjed om at hun nok også måtte regne med å skaffe seg et par briller i tillegg. Var spes. hvis hun var syk og slikt, om jeg ikke misforstod fullstendig. Hun fikk dagslinser da. Skulle starte med bare noen timer i dag, og øke gradvis. For å venne seg til det. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Takk for svar. Hun har vært til kontroll nå i morges. så nå har hun fått linser. Skulle prøve en uke nå først, før hun skulle tilbake for å se at alt gikk greit. Så da ble hun fornøyd. Lykke til! Hun må huske å være nøye med håndhygiene. ) 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Lykke til! Hun må huske å være nøye med håndhygiene. ) Takk for det. Han som hadde 'opplæring' med henne var visst veldig flink. Han var veldig snill, som hun sa, hehe. Han hadde gjentatt nøye hvor viktig det var med god håndhygiene. Og at linsa måtte på før sminka og slikt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.