Gå til innhold

sex er skittent for meg. fins det hjelp. nhd?

Anbefalte innlegg

Gjest helgamor
Skrevet

hei! jeg vet ikke om jeg tørr å snakke med psykern min om det temaet her. jeg er nervøs for å bruke skitne ord og sex er veldig skitttent for meg. jeg er 30 år og har vært samboer lenge men jeg syns det er ekkelt å ta borti hannes..ja du vet.. jeg synes også det er heslig når han kommer inni meg eller kliner meg til. huff jeg vet det ikke er normalt å ha det sånn men det er et stort problem for meg det her. værså snill noen, er det noe å jøre med dette? det er så flaut for meg også og jeg vet ikke hvordan jeg skal si det til psykern min. det gjør forholdet så anspent mellom oss det her, for jeg må presse meg til å gi han sex. han har lyst på oral sex også men jeg blir kvalm. det er ille nok med samleie og ta på han. men jeg gjennomfører det med at jeg lar han få gjøre seg fort ferdig og dusje. jeg tilfredstiller meg selv når jeg er alene. jeg vil ikke ha det sånn lenger. jeg hører at sex er en berikelse og det vil jeg også oppleve mvh en fortvilet

Skrevet

Hvis du synes det er vanskelig å si det til psykologen/psykiateren din kan du kanskje skrive det ned og ta det med deg til neste time?

Gjest lyspæra65
Skrevet

Hvis du synes det er vanskelig å si det til psykologen/psykiateren din kan du kanskje skrive det ned og ta det med deg til neste time?

hva kommer dette av? du kan jo lett "behandle" deg selv da, har det skjedd deg noe som gjør at du ikke liker tanken på sex og mannlig kropp? Da bør du ta dette opp med psykologen, og hjelpe deg videre, vekk fra vonde minner. Om det har med oppveksten din å gjøre, mange føler det slik deg, og de har hatt strenge religiøse oppdragelser med at sex er fy fy, at man knapt skal gjøre det for å lage barn engang.. Og slikt sette spor i voksen alder, om du ikke har fått dette "ut" før nå, at du ikke har klart å godta deg selv som at du kan like sex selv om foreldrene dine var i mot d..

Psykologen din vil garantert spørre noe lignende, om det er opplevelser eller oppvekst som gjør det. Så tenk gjerne litt over dette før neste time, og skriv det ned som lillemus sa. Skammer du deg over deg selv for at du vil nyte dette, så kanskje det handler om at du ikke føler du fortjener noe så godt som sex og nærhet?

Skrevet

hva kommer dette av? du kan jo lett "behandle" deg selv da, har det skjedd deg noe som gjør at du ikke liker tanken på sex og mannlig kropp? Da bør du ta dette opp med psykologen, og hjelpe deg videre, vekk fra vonde minner. Om det har med oppveksten din å gjøre, mange føler det slik deg, og de har hatt strenge religiøse oppdragelser med at sex er fy fy, at man knapt skal gjøre det for å lage barn engang.. Og slikt sette spor i voksen alder, om du ikke har fått dette "ut" før nå, at du ikke har klart å godta deg selv som at du kan like sex selv om foreldrene dine var i mot d..

Psykologen din vil garantert spørre noe lignende, om det er opplevelser eller oppvekst som gjør det. Så tenk gjerne litt over dette før neste time, og skriv det ned som lillemus sa. Skammer du deg over deg selv for at du vil nyte dette, så kanskje det handler om at du ikke føler du fortjener noe så godt som sex og nærhet?

Legg svaret ditt rett under trådstarters du, jeg har ingen problemer med dette. :o)

Gjest helgamor
Skrevet

hei. jeg vet ikke hva det kommer av men jeg tror ikke jeg greier å behandle meg selv iallefall. kan psykologen min hjelpe meg med det? er så flaut å snakke med han om sånne ting for han er jo mann. hvordan kan han hjelpe meg da?og så føler jeg at jeg må passe på å bruke fine ord og sex er ikke fine ord føler jeg. jeg føler meg skitten bare å skrive om det her. jeg har ikke religiøse foreldre. og jeg blir opphisset av å se en film og da kan jeg kose meg med meg selv. men jeg gjør det i hemmelighet. men jeg har hatt en god opplvevelse og da syns jeg samleie var godt men da var jeg full. jeg har problemer med sølet som følger med og jeg føler meg så skitten når jeg har sex med han. jeg blir kvalm og jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke klarer å nyte det for deet vil jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...