Gå til innhold

depresjon???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.Jeg har vært veldig vekslende i humøret over en periode på flere år.Jeg føler meg veldig nefor og lei alt og alle. Jeg vil si jeg har flere "svarte" dager enn bra dager. Dette tærer fryktelig på meg og ikke minst forholdet mitt. Samboeren min er ikke den mest forståelsesfulle med mindre jeg har en grunn for å "deppe". Og som oftest så har jeg ingen konkret grunn. Det er derfor det er så fortvilende.Jeg har ikke sagt til legen min hvordan jeg har det og jeg vet ikke om jeg orker heller.Jeg vet liksom ikke hva jeg skal si, i tillegg er jeg vel alt for stolt.Er det noe annet jeg kan gjøre??

Skrevet

For stolt til hva da? For stolt til å være syk? Hos legen får muligens et skjema hvor du må svare på noen spørsmål. Ut fra det kan han finne ut om du har en depresjon som trenger behandling. Dette er absolutt ikke forbundet med skam. Skal du liksom være stoltere enn Bondevik, Lønning, Steen osv?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...