Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff, nå er det vanskelig. Er hjemme alene, skal være det i hele natt. Så vinen er på bordet til å trøste meg og seroquelen er i "høye" doser (for meg) tilstede for å få meg til å sove. Er redd, men det er ingen jeg kan dele redselen med. Tankene mine går i krøll og den sorte klumpen i magen er stor. Hvordan skal jeg noengang bli kvitt denne sorte fæle klumpen? Glad jeg ihvertfall kan skrive her... Må bare få ut litt... Håper ikke jeg virker for negativ.

Gjest 2007 Frode
Skrevet

Det du trenger er mye sympati!

Det er ikke lett for deg det du går igjennom. Men det du skal merke deg er at det er menneskelige lidelser som kroppen må lytte til. Ta deg god tid og prøv og sosialiser deg. Dette kan for mange være vanskelig men her må en prøve å oppsøke noen som er flinke til å lyte og ta deg som du er.

Sovetabletter er også bra i denne forbindelse, slik at du slipper å slite med tanker som raser igjennom kropp og sjel når en skal legge seg. Vin kan på kort sikt være dempende, men kan også bli en last. Da mener jeg at det må mengder til for å bli kvitt negative tanker.

Jeg føler med deg og har slitt selv. Men det som virket for meg var positive mennesker og god nattesøvn (ved hjelp av sovetabletter Zopliklon samtidig med god oppfølging av min lege).

Ønsker deg mange gode tanker og et godt liv.

Skrevet

Det du trenger er mye sympati!

Det er ikke lett for deg det du går igjennom. Men det du skal merke deg er at det er menneskelige lidelser som kroppen må lytte til. Ta deg god tid og prøv og sosialiser deg. Dette kan for mange være vanskelig men her må en prøve å oppsøke noen som er flinke til å lyte og ta deg som du er.

Sovetabletter er også bra i denne forbindelse, slik at du slipper å slite med tanker som raser igjennom kropp og sjel når en skal legge seg. Vin kan på kort sikt være dempende, men kan også bli en last. Da mener jeg at det må mengder til for å bli kvitt negative tanker.

Jeg føler med deg og har slitt selv. Men det som virket for meg var positive mennesker og god nattesøvn (ved hjelp av sovetabletter Zopliklon samtidig med god oppfølging av min lege).

Ønsker deg mange gode tanker og et godt liv.

Takk for svar! Jeg har bare ingen jeg kan kontakte nå. Hun som forstår har barn og kan ikke gå ifra... Er bare så fortvila. Jeg sover på seroquel, derfor snakket jeg om å ta det. Pleier å ta en blanding av seroquel, vallergan, truxal og zopiklone når jeg vil sove godt som nå. Har ihvertfall ringt hjemmespl, så de skulle komme innom seinere idag.

Er vel kanskje litt deppa, vet ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...