Gå til innhold

Hvor ofte spiser du sjokolade?

Anbefalte innlegg

Gjest anonym på det
Skrevet

Jeg spiser for ofte, nå nesten litt hver dag.

Men før var det kun lørdagen, så jeg skal tilbake til det.

Skrevet

Tja... 2-4 ganger i uka kanskje? Mer når kjæresten er hjemme enn når han er borte på jobb, for han er fæl til å ha det i skapet. Selv prøver jeg å unngå å kjøpe det i det hele tatt, men det hender jeg ikke klarer å stå imot. :o) Så det er vel riktigere å si ca. 2 ganger i uka når jeg er alene og ca. 4 ganger i uka når han er hjemme?

Hjemme hos meg selv er jeg veldig svak for kjeks og alt sånt, men prøver å unngå å ha det også i skap og skuffer.

Skrevet

Sjelden eller aldri, en sjelden gang hvis noen har det framme på fest e.l.

Har ikke kjøpt det selv siden jeg var i tenårene som begynner å bli en stund siden.

Skrevet

Oi så ofte folk spsier sjokolade, da!! Hvordan tåler dere det uten å bli smellfeite??? ;-)

Jeg spiser ikke en hver uke engang, og likevel ikke akkurat noen sylfide...;-)

Skrevet

Jeg er ikke så veldig glad i sjokolade, og spiser det sjelden. Men i dag fant jeg litt kvikklunsj som har ligget i skapet siden jul, og spiste to striper. Det smakte litt gammelt....

Men alt som er seigt er deilig, og lakris er fantastisk! Spiser det flere ganger i uka.

Men er altså ikke særlig vill etter sjokolade.

Mrs. Wallace
Skrevet

Det varierer litt. Som regel en gang i uka (lørdagsgodtet er en sterk tradisjon her i huset, hehe).

Gjest kantaraman
Skrevet

Kjøper nesten aldri selv. Men hvis jeg er på besøk og blir tilbudt, spiser jeg en del. Hvis jeg en sjelden gang kjøper en plate, spiser jeg opp alt på en gang. Så det er bra jeg har klart å la være å kjøpe. Jeg klarer ikke å ha godteri liggende i heimen :-)

Skrevet

Stort sett hver dag. men til gjengjeld spiser jeg minimalt (og veldig sjeldent, kanskje en gang i måneden) annet snop.

Skrevet

Nesten daglig...men nå blir det andre boller. Ska lskjerpe meg før sommeren er her :)

Skrevet

Hver dag. Vanligvis klarer jeg å stoppe etter to biter...

Skrevet

Jeg prøver å spise sjokolade så ofte som mulig.

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg spiser to små sjokolader i uka, og de spiser jeg på lørdagskvelden.

Skrevet

Jeg spiser sjelden sjokolade. Sluttet med det da jeg hadde migrene. Vi får twist av en forretningsforbindelse et par ganger i året, da spiser jeg litt i meste laget! Så blir det kanskje noen biter når jeg to-tre ganger i året lager sjokoladekake. Og kanskje til jul og påske.

Jeg savner ikke sjokolade, men begynner jeg å spise, er det vanskelig å slutte! Så jeg pleier ikke ha sjokolade i huset.

tzatziki1365380058
Skrevet

Oi så ofte folk spsier sjokolade, da!! Hvordan tåler dere det uten å bli smellfeite??? ;-)

Jeg spiser ikke en hver uke engang, og likevel ikke akkurat noen sylfide...;-)

Det begriper ikke jeg heller. Togli sier hun er tynn, og spiser skjokkis hver dag ??! Livet er sannslig urettferdig :( Jeg ELSKER sjokolade!!!

tzatziki1365380058
Skrevet

Hver dag....

Hvordan er det mulig? Du er sylslank, så vidt jeg husker - også sjokolade hver dag? surmuler veldig :(((( Her kjemper jeg i øvre del av BMI normalområdet, også skal man høre sånt.....

Det er det vel unt, men akk - så urettferdig :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...