Gå til innhold

Hvor ofte spiser du sjokolade?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det mulig? Du er sylslank, så vidt jeg husker - også sjokolade hver dag? surmuler veldig :(((( Her kjemper jeg i øvre del av BMI normalområdet, også skal man høre sånt.....

Det er det vel unt, men akk - så urettferdig :)

Vel, sylslank er vel å overdrive. Jeg har lett beinbygning og bruker str 36-38 i klær, så jeg er nok ganske normal tror jeg;-)

Jeg er fornøyd med vekta og har aldri trengt å tenke på hva jeg spiser. Nå som jeg er over 35, legger jeg nok _litt_ lettere på meg. Da spiser jeg heller sunt resten av dagen, så kan jeg unne meg en belønning i form av en sjokolade hver kveld *hehe*

Skrevet

Jeg spiser sjokolade hver dag og da helst melkesjokolade.

Nam nam :-)

Skrevet

Det begriper ikke jeg heller. Togli sier hun er tynn, og spiser skjokkis hver dag ??! Livet er sannslig urettferdig :( Jeg ELSKER sjokolade!!!

*sukk*

Kanskje hvis også jeg begynner å spise sjokolade hver dag så kan jeg begynne å svare så friskt og freidig "17!" i BMI-trådene? ;-)

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg er ikke så veldig glad i sjokolade, og spiser det sjelden. Men i dag fant jeg litt kvikklunsj som har ligget i skapet siden jul, og spiste to striper. Det smakte litt gammelt....

Men alt som er seigt er deilig, og lakris er fantastisk! Spiser det flere ganger i uka.

Men er altså ikke særlig vill etter sjokolade.

Gammel sjokolade og en sleip gammel rislapp fra veska på en og samme dag??

:)

Skrevet

Gammel sjokolade og en sleip gammel rislapp fra veska på en og samme dag??

*kremt*

Det var visst samme dag ja.....

Har det egentlig ikke som noen vane....det bare ble sånn ;-)

*rødme av skam*

Gjest annlovinda
Skrevet

*kremt*

Det var visst samme dag ja.....

Har det egentlig ikke som noen vane....det bare ble sånn ;-)

*rødme av skam*

Håper du får noe ferskt og godt og spise i helga da.

Skrevet

Håper du får noe ferskt og godt og spise i helga da.

Ja, skal sørge for det!

Har kjøpt vin i dag - den skal vi i alle fall nyte!

tzatziki1365380058
Skrevet

*sukk*

Kanskje hvis også jeg begynner å spise sjokolade hver dag så kan jeg begynne å svare så friskt og freidig "17!" i BMI-trådene? ;-)

Må skuffe deg - jeg har prøvde det der: Daglig inntak hjelper ikke på BMI'en :(

Skrevet

Må skuffe deg - jeg har prøvde det der: Daglig inntak hjelper ikke på BMI'en :(

*lol*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...