Gjest JaaP Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Finnes det noen som er GODE, som har ett godt rykte, eller noen som har gode erfaringer med noen? Jeg har tenkt til å ta en relativt stor tatovering på ryggen og alle jeg har snakket med hittil anbefaler meg å dra utenlands å få gjort det, er det så dårlig stelt her? De jeg har allerede er tatt når jeg bodde i USA. 0 Siter
Bookworm Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Odins merke på Lillestrøm er bra, har vært der selv og hørt mye bra om dem... Hmmm, er dette reklame dette tro?? 0 Siter
Gjest Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 I Molde er de kjempeflinke, norgesmester. 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Jeg tok min hos en som da var i Halden men som nå har drevet i Drammen siden en del år. Han sies å være svært god men jeg kan ikke hjelpe med navn siden jeg ikke husker. Det er klart det er mange skikkelig gode her. Det finnes nettsider med tatueringsarbeider, der kan du se hva enkelte leverer. Bruk litt tid på å velge ut en, forhør deg som du gjør nå med folks erfaringer, og forhør deg om år vedkommende har jobbet, hva h*n har drevet med, hvor etc. Jeg er helt sikker på at du vil klare å finne skikkelige tatuerere her i landet enklere enn du tror. 0 Siter
Gjest Perfume Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Minte meg på boken "Til jeg finner deg" av John Irving. Der står det endel om tattoering(er). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.