Gå til innhold

Gode tatoverere i Norge ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noen som er GODE, som har ett godt rykte, eller noen som har gode erfaringer med noen?

Jeg har tenkt til å ta en relativt stor tatovering på ryggen og alle jeg har snakket med hittil anbefaler meg å dra utenlands å få gjort det, er det så dårlig stelt her?

De jeg har allerede er tatt når jeg bodde i USA.

Skrevet

Odins merke på Lillestrøm er bra, har vært der selv og hørt mye bra om dem... Hmmm, er dette reklame dette tro??

Gjest Pontiac
Skrevet

Jeg tok min hos en som da var i Halden men som nå har drevet i Drammen siden en del år.

Han sies å være svært god men jeg kan ikke hjelpe med navn siden jeg ikke husker.

Det er klart det er mange skikkelig gode her. Det finnes nettsider med tatueringsarbeider, der kan du se hva enkelte leverer.

Bruk litt tid på å velge ut en, forhør deg som du gjør nå med folks erfaringer, og forhør deg om år vedkommende har jobbet, hva h*n har drevet med, hvor etc.

Jeg er helt sikker på at du vil klare å finne skikkelige tatuerere her i landet enklere enn du tror.

Gjest Perfume
Skrevet

Minte meg på boken "Til jeg finner deg" av John Irving. Der står det endel om tattoering(er).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...