Gjest litt hemmelig nå... Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Eller betatt? Hvordan signaler sender en person som er forelsket i/ eller betatt av en annen? Jeg blir så forvirret innimellom! Har en i min nærhet som oppfører seg merkelig. Den ene dagen svært hyggelig, for å overse meg fullstendig en annen dag. Og, jeg føler at det er noe mellom oss, men kansje jeg bare vil at det skal være sånn? Grrrr... Så VANSKELIG å forstå! Og, jeg er voksen også, skulle kanskje tro jeg var helt ung, men neida, er midt på tredve tallet, faktisk! Og, like forvirret som en tenåring....! 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Hei! Er det kun som du sier: "Har en i min nærhet som oppfører seg merkelig. Den ene dagen svært hyggelig, for å overse meg fullstendig en annen dag" Er det bare det som er merkelig eller er han klossete? Du kan igrunnen se på deg selv hvilke signaler du gir, for du høres jo forelsket ut selv Prøv deg på han da vel?! Kaffe eller noe i starten? 0 Siter
Gjest litt hemmelig nå... Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Hei! Er det kun som du sier: "Har en i min nærhet som oppfører seg merkelig. Den ene dagen svært hyggelig, for å overse meg fullstendig en annen dag" Er det bare det som er merkelig eller er han klossete? Du kan igrunnen se på deg selv hvilke signaler du gir, for du høres jo forelsket ut selv Prøv deg på han da vel?! Kaffe eller noe i starten? Hmm.. joda, er nok litt forelsket selv.... Joda, han blir klossete, retter på håret, sier rare ting, blir rød.... Og, det gjør jeg og... 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Hmm.. joda, er nok litt forelsket selv.... Joda, han blir klossete, retter på håret, sier rare ting, blir rød.... Og, det gjør jeg og... Hehe, da er det vel fritt frem? Typiske trekk det der ja 0 Siter
Gjest litt hemmelig nå... Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Hehe, da er det vel fritt frem? Typiske trekk det der ja Saken er bare den at han er liksom så flott, og jeg er helt ordinær....! Skjønner ikke at han KAN være det i meg, liksom. Jeg ER det, men er redd jeg mistolker fordi jeg VIL? 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Saken er bare den at han er liksom så flott, og jeg er helt ordinær....! Skjønner ikke at han KAN være det i meg, liksom. Jeg ER det, men er redd jeg mistolker fordi jeg VIL? Få nå opp selvtilliten din jente/dame Hva om han tenker det samme? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.