Gå til innhold

Hvordan vet man at noen er forelsket i en?

Anbefalte innlegg

Gjest litt hemmelig nå...
Skrevet

Eller betatt? Hvordan signaler sender en person som er forelsket i/ eller betatt av en annen? Jeg blir så forvirret innimellom! Har en i min nærhet som oppfører seg merkelig. Den ene dagen svært hyggelig, for å overse meg fullstendig en annen dag. Og, jeg føler at det er noe mellom oss, men kansje jeg bare vil at det skal være sånn? Grrrr... Så VANSKELIG å forstå! Og, jeg er voksen også, skulle kanskje tro jeg var helt ung, men neida, er midt på tredve tallet, faktisk! Og, like forvirret som en tenåring....!

Skrevet

Hei! Er det kun som du sier: "Har en i min nærhet som oppfører seg merkelig. Den ene dagen svært hyggelig, for å overse meg fullstendig en annen dag" Er det bare det som er merkelig eller er han klossete? :) Du kan igrunnen se på deg selv hvilke signaler du gir, for du høres jo forelsket ut selv :) Prøv deg på han da vel?! Kaffe eller noe i starten?

Skrevet

Hei! Er det kun som du sier: "Har en i min nærhet som oppfører seg merkelig. Den ene dagen svært hyggelig, for å overse meg fullstendig en annen dag" Er det bare det som er merkelig eller er han klossete? :) Du kan igrunnen se på deg selv hvilke signaler du gir, for du høres jo forelsket ut selv :) Prøv deg på han da vel?! Kaffe eller noe i starten?

Hmm.. joda, er nok litt forelsket selv.... Joda, han blir klossete, retter på håret, sier rare ting, blir rød.... Og, det gjør jeg og...

Skrevet

Hmm.. joda, er nok litt forelsket selv.... Joda, han blir klossete, retter på håret, sier rare ting, blir rød.... Og, det gjør jeg og...

Hehe, da er det vel fritt frem? Typiske trekk det der ja :)

Skrevet

Hehe, da er det vel fritt frem? Typiske trekk det der ja :)

Saken er bare den at han er liksom så flott, og jeg er helt ordinær....! Skjønner ikke at han KAN være det i meg, liksom. Jeg ER det, men er redd jeg mistolker fordi jeg VIL?

Skrevet

Saken er bare den at han er liksom så flott, og jeg er helt ordinær....! Skjønner ikke at han KAN være det i meg, liksom. Jeg ER det, men er redd jeg mistolker fordi jeg VIL?

Få nå opp selvtilliten din jente/dame :) Hva om han tenker det samme?

Gjest this is a signature
Skrevet

Er det en på jobben?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...