Gå til innhold

pedofil i nabolaget

Gjest hvorfor gjør de sånt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat fått høre at vi har en pedofil mann i nabolaget som nå sjekkes opp mot lommemannen- skrekk og gru!!

Denne mannen har drevet og blottet seg på webcamera foran en rekke småbarn.

Er rystet og redd. Mannen blir vel sikkert nøye fulgt med nå framover.

Gjest kantaraman
Skrevet

Mennesker er forskjellige, og tenner på mye forskjellig. De fleste tenner bare på personer av motsatt kjønn, og innen rimelig aldersforskjell.

Husker vi hadde en pedofil nabo da jeg var liten gutt også. Jeg og en kamerat dro ofte dit for å få sjokolade og basketkort. Eneste han gjorde var å gni skjegget mot ansiktet vårt.

Skrevet

Mennesker er forskjellige, og tenner på mye forskjellig. De fleste tenner bare på personer av motsatt kjønn, og innen rimelig aldersforskjell.

Husker vi hadde en pedofil nabo da jeg var liten gutt også. Jeg og en kamerat dro ofte dit for å få sjokolade og basketkort. Eneste han gjorde var å gni skjegget mot ansiktet vårt.

Som en klem, altså?

Skrevet

Var dette et forsvar for de pedofile eller? Greit at folk er forskjellige og har forskjellig legning, men det forsvarer ikke at de lever dette ut i virkeligheten!! Sex skal man kun ha med samtykkende voksne mennesker - og selv om pedofili er en legning, så kan ikke voksne menn (eller kvinner) ha sex med barn!!

tzatziki1365380058
Skrevet

Som en klem, altså?

Herrelighet! Vet ikke om jeg skal le eller gråte av sånt....

Men kan ikke annet enn å le av kommentaren din.... :)

Gjest Anonym jeg...
Skrevet

Hærlighet, skulle nesten tru du syntes dette var helt i orden??

Du aner ikke hvor mye vondt en pedofil mann/kvinne kan gjøre mot et uskyldig barn!!!!

LATTERLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Man skal ikke bagatelisere pedofile... ok, de er syke, men de kan gjøre stor skade hvis de ikke får hjelp!!!!!

Jeg er på vei til kokepunktet...........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gjest kantaraman
Skrevet

Hærlighet, skulle nesten tru du syntes dette var helt i orden??

Du aner ikke hvor mye vondt en pedofil mann/kvinne kan gjøre mot et uskyldig barn!!!!

LATTERLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Man skal ikke bagatelisere pedofile... ok, de er syke, men de kan gjøre stor skade hvis de ikke får hjelp!!!!!

Jeg er på vei til kokepunktet...........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Må si det skal lite til for å hisse deg opp. Jeg tar selvfølgelig sterk avstand fra pedofili, kvinne! Det var ikke ment som et forsvar av pedofile, jeg sier det bare som det er: Det finnes faktisk mennesker som tenner mest på barn. Antagelig kan de ikke noe for det. Jeg mener ikke at de må leve ut legningen sin for det.

Det holder forresten med ett utropstegn.

Skrevet

Hvor bor du da?

Akkurat det får du ikke veta, da burde du i allfall skrive under med nicket ditt :(

Gjest i nabolaget mitt?
Skrevet

Akkurat det får du ikke veta, da burde du i allfall skrive under med nicket ditt :(

Tenkte at det ikke var så farlig å skrive det siden du ikke bruker nicket ditt du heller... For du heter vel ikke "hvorfor gjør de sånt" til vanlig?

Men, egentlig, de finnes vel overalt... Må vel bare regne med at det bor noen i nabolaget mitt også. Det som er godt er at de aller fleste klarer å leve hele livet uten å leve ut sin legning.

Skrevet

Herrelighet! Vet ikke om jeg skal le eller gråte av sånt....

Men kan ikke annet enn å le av kommentaren din.... :)

Well, jeg prøvde bevisst ikke å tenke skittent her, og tone det hele ned.

Skrevet

Tenkte at det ikke var så farlig å skrive det siden du ikke bruker nicket ditt du heller... For du heter vel ikke "hvorfor gjør de sånt" til vanlig?

Men, egentlig, de finnes vel overalt... Må vel bare regne med at det bor noen i nabolaget mitt også. Det som er godt er at de aller fleste klarer å leve hele livet uten å leve ut sin legning.

"Tenkte at det ikke var så farlig å skrive det siden du ikke bruker nicket ditt du heller... For du heter vel ikke "hvorfor gjør de sånt" til vanlig?"

Så meg skal du ha til å ikke være anonym mens du kan være det?

Denne mannen har levd ut sine tanker-desverre :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...