Gjest håper håper Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Jeg har klart å slette et bilde som absolutt ikke skulle ha vært slettet. Er det tapt for alltid, eller går det an å gjenopprette det, slik som en kan gjenopprette filer på PC'en? Noen som vet? 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Min søster fikk slettet hele bryllupsfilmen med et klikk, men fotobutikken fikk dem tilbake. Det er håp for deg 0 Siter
Gjest Doff Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Bildet finnes enda på på minnekortet. IKKE ta flere bilder. Ta med kameraet til butikken. Det finnes spesielle "Recovery programs". Jeg har selv et, og det fungerer topp ! 0 Siter
kunstsmeden Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Hei. Det du kan gjøre er å stille din pc tilbake på dato da du vet bildet fantes på din pc. Da dukker det opp. Lykke til Kunstsmeden 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Hei. Det du kan gjøre er å stille din pc tilbake på dato da du vet bildet fantes på din pc. Da dukker det opp. Lykke til Kunstsmeden Her fantes bildet på kameraet, ikke på pc'n. Men jeg ser andre sier det går an så da blir det vel en ordning. ) 0 Siter
Gjest håper håper Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Hei. Det du kan gjøre er å stille din pc tilbake på dato da du vet bildet fantes på din pc. Da dukker det opp. Lykke til Kunstsmeden Takk for tips 0 Siter
Gjest håper håper Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Bildet finnes enda på på minnekortet. IKKE ta flere bilder. Ta med kameraet til butikken. Det finnes spesielle "Recovery programs". Jeg har selv et, og det fungerer topp ! Takk for tips 0 Siter
Gjest håper håper Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Min søster fikk slettet hele bryllupsfilmen med et klikk, men fotobutikken fikk dem tilbake. Det er håp for deg Takk for tips 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.