Gå til innhold

Religion - et mentalt virus

Anbefalte innlegg

Gjest Velkommen åter
Skrevet

Mente du meg nå?

Nei, trådstarter.

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Hatsumomo

15

• morsan

5

• Mista nikket

1

• Bookworm

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, dette ble en ekstremt dårlig tråd!!

Det sies at det ikke er førstemann som skaper bilkøa, men bil nummer 2...;-)

Åh, takk for det morsan.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ja, dette ble en ekstremt dårlig tråd!!

Det sies at det ikke er førstemann som skaper bilkøa, men bil nummer 2...;-)

He-he!

Skrevet

Værsågod! :-)

Det som jeg syntes er rart da, er da om dette var noe lignende en bilkø, så var det vel ikke akkurat det smarteste om flere kom å stilte seg i bilkøen bare for å se på bilkøen.

Skrevet

Åh, takk for det morsan.

Jeg skal absolutt ikke skylde på deg altså, for kantaraman fulgte opp så det holdt! :-)

Men i motsetning til vil-ikke-ha-barn-tråden, hvor diskusjonen fikk utfolde seg før zakkoo-beskyldningene kom, så ble denne tråden BARE slikt dill.

Zakkoo spammet jo forumet fullstendig, med alt for mange tråder og innlegg om dill og dall. Men så lenge trådene er både lesverdige og diskusjonsverdige, så synes jeg ikke det gjør så mye at det ikke er reelt.

Skrevet

Jeg skal absolutt ikke skylde på deg altså, for kantaraman fulgte opp så det holdt! :-)

Men i motsetning til vil-ikke-ha-barn-tråden, hvor diskusjonen fikk utfolde seg før zakkoo-beskyldningene kom, så ble denne tråden BARE slikt dill.

Zakkoo spammet jo forumet fullstendig, med alt for mange tråder og innlegg om dill og dall. Men så lenge trådene er både lesverdige og diskusjonsverdige, så synes jeg ikke det gjør så mye at det ikke er reelt.

Hadde igrunnen ikke tenkt å si noe annet enn *gjesp* jeg.

Det var min kommentar til temaet... og måten det var skrevet på.

Skrevet

OK, jeg ser jo at *gjesp* kan være en kommentar også bare på innholdet i starttråden som sådan...;-)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ja, men da har jo du kastet ballen videre. Og du har valgt "retning"...

Skrevet

Ja, men da har jo du kastet ballen videre. Og du har valgt "retning"...

Jeg har vel LOV å respondere slik jeg vil? Det var min kommentar. Uansett hvem trådstarter er, når temaet er formulert slik så reagerer jeg med et gjesp. Og ja, det er en kommentar. Og nei, jeg velger ingen retning for jeg hadde ikke tenkt å skrive noe mer i tråden.

Skrevet

OK, jeg ser jo at *gjesp* kan være en kommentar også bare på innholdet i starttråden som sådan...;-)

Det er det vettu! Samme hvem trådstarter er.

Når temaet er forumlert på den måten, så reagerer jeg på den måten.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg har vel LOV å respondere slik jeg vil? Det var min kommentar. Uansett hvem trådstarter er, når temaet er formulert slik så reagerer jeg med et gjesp. Og ja, det er en kommentar. Og nei, jeg velger ingen retning for jeg hadde ikke tenkt å skrive noe mer i tråden.

*gjesp*

Skrevet

:-)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Alle får så det de vil. :-)

Skrevet

Det som jeg syntes er rart da, er da om dette var noe lignende en bilkø, så var det vel ikke akkurat det smarteste om flere kom å stilte seg i bilkøen bare for å se på bilkøen.

*Applauderer*

Gjest gidder ikke la meg provosere
Skrevet

*gjesp*

Den mest effektive måte å få lange tråder på, er å gjøre som trådstarter: agere metalsykehuspasient/politisk korrekt idiot.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...