Gjest Velkommen åter Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Mente du meg nå? Nei, trådstarter. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Ja, dette ble en ekstremt dårlig tråd!! Det sies at det ikke er førstemann som skaper bilkøa, men bil nummer 2...;-) Åh, takk for det morsan. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Ja, dette ble en ekstremt dårlig tråd!! Det sies at det ikke er førstemann som skaper bilkøa, men bil nummer 2...;-) He-he! 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Værsågod! :-) Det som jeg syntes er rart da, er da om dette var noe lignende en bilkø, så var det vel ikke akkurat det smarteste om flere kom å stilte seg i bilkøen bare for å se på bilkøen. 0 Siter
morsan Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Åh, takk for det morsan. Jeg skal absolutt ikke skylde på deg altså, for kantaraman fulgte opp så det holdt! :-) Men i motsetning til vil-ikke-ha-barn-tråden, hvor diskusjonen fikk utfolde seg før zakkoo-beskyldningene kom, så ble denne tråden BARE slikt dill. Zakkoo spammet jo forumet fullstendig, med alt for mange tråder og innlegg om dill og dall. Men så lenge trådene er både lesverdige og diskusjonsverdige, så synes jeg ikke det gjør så mye at det ikke er reelt. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Jeg skal absolutt ikke skylde på deg altså, for kantaraman fulgte opp så det holdt! :-) Men i motsetning til vil-ikke-ha-barn-tråden, hvor diskusjonen fikk utfolde seg før zakkoo-beskyldningene kom, så ble denne tråden BARE slikt dill. Zakkoo spammet jo forumet fullstendig, med alt for mange tråder og innlegg om dill og dall. Men så lenge trådene er både lesverdige og diskusjonsverdige, så synes jeg ikke det gjør så mye at det ikke er reelt. Hadde igrunnen ikke tenkt å si noe annet enn *gjesp* jeg. Det var min kommentar til temaet... og måten det var skrevet på. 0 Siter
morsan Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Hadde igrunnen ikke tenkt å si noe annet enn *gjesp* jeg. Det var min kommentar til temaet... og måten det var skrevet på. OK, jeg ser jo at *gjesp* kan være en kommentar også bare på innholdet i starttråden som sådan...;-) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Hadde igrunnen ikke tenkt å si noe annet enn *gjesp* jeg. Det var min kommentar til temaet... og måten det var skrevet på. Ja, men da har jo du kastet ballen videre. Og du har valgt "retning"... 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Ja, men da har jo du kastet ballen videre. Og du har valgt "retning"... Jeg har vel LOV å respondere slik jeg vil? Det var min kommentar. Uansett hvem trådstarter er, når temaet er formulert slik så reagerer jeg med et gjesp. Og ja, det er en kommentar. Og nei, jeg velger ingen retning for jeg hadde ikke tenkt å skrive noe mer i tråden. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 OK, jeg ser jo at *gjesp* kan være en kommentar også bare på innholdet i starttråden som sådan...;-) Det er det vettu! Samme hvem trådstarter er. Når temaet er forumlert på den måten, så reagerer jeg på den måten. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Jeg har vel LOV å respondere slik jeg vil? Det var min kommentar. Uansett hvem trådstarter er, når temaet er formulert slik så reagerer jeg med et gjesp. Og ja, det er en kommentar. Og nei, jeg velger ingen retning for jeg hadde ikke tenkt å skrive noe mer i tråden. *gjesp* 0 Siter
morsan Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Det er det vettu! Samme hvem trådstarter er. Når temaet er forumlert på den måten, så reagerer jeg på den måten. :-) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Det er det vettu! Samme hvem trådstarter er. Når temaet er forumlert på den måten, så reagerer jeg på den måten. Alle får så det de vil. :-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Det som jeg syntes er rart da, er da om dette var noe lignende en bilkø, så var det vel ikke akkurat det smarteste om flere kom å stilte seg i bilkøen bare for å se på bilkøen. *Applauderer* 0 Siter
Gjest gidder ikke la meg provosere Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 *gjesp* Den mest effektive måte å få lange tråder på, er å gjøre som trådstarter: agere metalsykehuspasient/politisk korrekt idiot. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.