Gjest fortvila nå Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Jeg er helt tafatt om dagene, vært litt sånn før også men går til psykolog en gang i uken.føler meg helt fjern, rar, deprimert, nervøs, fryser og svetter, er uvel,vondt i magen, sover ikke før langt på natt.ekstremt mye i hodet men føler meg helt tom.klarer ikke snakke eller smile.får stirrende blikk og allt føles svimmelt i hodet.er så sliten, trøtt, døsig. Er redd, lei meg og deprimert, men føler meg mest rar..skjønner ikke hva jeg kan gjøre med det?vil ikke ut, vil ikke jobbe..vil bare sitte her helt alene..psykologen bare snakker, så er timen slutt og jeg er like langt..fortvila..halvdød bare.. 0 Siter
soleil Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Hadde jeg hatt det slik som du beskriver så ville jeg nok prøvd å fått en innleggelse. Virker som du er langt nede og tilstanden kan kanskje bli verre og ende med psykose, spesielt om du har erfaring med det fra før. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.