Gjest prust Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Da var det fredag igjen! Jeg har trent to ganger denne uka + to turer i skogen/fjellet i helga :-) Men det går dårlig med vekta. Veide 66,5 kilo i dag - 400 g opp i forhold til forrige uke. Har mensen, så det er mulig noe av årsaken er derfor. Så nå er jeg vel omtrent der jeg var da vi begynte dette opplegget rundt jul :-( Hjelp meg litt da, folkens! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Tja, ikke stort å melde herfra. Stillstand siden forrige uke, men har også mensen. Og det pleier å gjøre noe med kroppen. Har vært litt for lite trening denne uka, har vært så mange gjøremål. Så nå trenger jeg et spark bak for å komme i gang igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym på det Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Du har nå fått trent! Jeg veier enda 80, og jeg håper jeg får se 7-tallet snart. Nå var jeg til behandling en dag og fikk bekkenet på plass, så nå kan jeg trene forsiktig neste uke. Jeg har spist sjokolade i dag også, så det er skjerpings. Jeg ser det er få svar i tråden, men jeg håper du prust klarer holde tråden her fast. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kanrataman Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Man går ofte opp i vekt når man begynner å trene. Lett fett erstattes av tunge muskler. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanilje Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Håper også du klarer holde tråden i gang. men selv føler jeg mer hjemme i mandagstråden, fordi der er det flere som skal ned myyye mer enn dere her, om du skjønner meg rett. Ofte snakkes det om 5kg, kanskje 10kg på denne tråden, og jeg som skal ned nærmere 50kg, føler meg ikke helt hjemme her... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonette Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Jeg har slitt litt jeg også, og har ikke svart på "uten en tråd"-trådene på lenge. Fra nyttår og til påske hadde jeg gått ned to kilo, men la på meg en igjen i påskeferien. Så da begynte jeg å bli litt stresset, fordi jeg er nødt for å gå ned noen kilo for å komme i finkjolen til jeg skal i bryllup i pinsen. Så nå etter påsken har jeg vært kjempeflink. Har spist hver 3. time, og ikke så mye til hvert måltid. Ingenting søtt, og etter tips som jeg leste vektmestring-forum, har jeg også kuttet ut min store svakhet, nemlig lightbrus. Og nå har jeg faktisk gått ned to kilo siden jeg kom hjem fra påskeferie! Det synes jeg er ganske utrolig, og begynner igjen å bli litt optimistisk, og fått troen tilbake på at jeg kommer i kjolen tl bryllupet :-) Stå på videre, og når man har mensen er det ikke uvanlig at man går opp et par kilo. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Jeg har slitt litt jeg også, og har ikke svart på "uten en tråd"-trådene på lenge. Fra nyttår og til påske hadde jeg gått ned to kilo, men la på meg en igjen i påskeferien. Så da begynte jeg å bli litt stresset, fordi jeg er nødt for å gå ned noen kilo for å komme i finkjolen til jeg skal i bryllup i pinsen. Så nå etter påsken har jeg vært kjempeflink. Har spist hver 3. time, og ikke så mye til hvert måltid. Ingenting søtt, og etter tips som jeg leste vektmestring-forum, har jeg også kuttet ut min store svakhet, nemlig lightbrus. Og nå har jeg faktisk gått ned to kilo siden jeg kom hjem fra påskeferie! Det synes jeg er ganske utrolig, og begynner igjen å bli litt optimistisk, og fått troen tilbake på at jeg kommer i kjolen tl bryllupet :-) Stå på videre, og når man har mensen er det ikke uvanlig at man går opp et par kilo. Lykke til! Så flink du er! Det er nok mye det med for lang avstand mellom måltidene som gjør at jeg ikke går ned + litt lite aktivitet. I dag spiste vi frokost ca 10. Vi var i kirka, og der spiste jeg to havreflarn + saft + kaffe 1230. Så dro vi hjem og var ute et par timer. Fikk plutselig besøk halv fire av en familie - da hadde vi egentlig tenkt å begynne med middagen. Så ble det is + boller + kaffe i stedet. Først klokka 18 ble det middag. Spiste to poteter, to kjøttkaker, saus og broccoli. En vanlig jobbdag spiser jeg frokost halv åtte, lunsj i 11-12 tida, kanksje en frukt i 14 tida og så middag klokka 17. Da spiser jeg nok litt for mye middag.... Ikke kveldsmat, men kanksje en frukt eller en yoghurt.... Kanskje ikke så lurt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym på det Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Så flink du er! Det er nok mye det med for lang avstand mellom måltidene som gjør at jeg ikke går ned + litt lite aktivitet. I dag spiste vi frokost ca 10. Vi var i kirka, og der spiste jeg to havreflarn + saft + kaffe 1230. Så dro vi hjem og var ute et par timer. Fikk plutselig besøk halv fire av en familie - da hadde vi egentlig tenkt å begynne med middagen. Så ble det is + boller + kaffe i stedet. Først klokka 18 ble det middag. Spiste to poteter, to kjøttkaker, saus og broccoli. En vanlig jobbdag spiser jeg frokost halv åtte, lunsj i 11-12 tida, kanksje en frukt i 14 tida og så middag klokka 17. Da spiser jeg nok litt for mye middag.... Ikke kveldsmat, men kanksje en frukt eller en yoghurt.... Kanskje ikke så lurt? Jeg var flink mandag og i går, men i dag har jeg spist to kvikklunsjer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.