Gå til innhold

Verdens beste drink?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Long island ice tea _er_ god!! Og farlig...De jeg har fått servert har vært stooore :)

Skrevet

Nammiz. Var i Tyrkia for 2 år siden, da fikk jeg en sånn. Jeg så på kelnerene lage en svæær drink til meg: 40 grader der.

Den er kald med deilig smak uten å være alt for kvalmende, men den var dyr. Så jeg holder meg til å drikke den når jeg er i syden=)

Skrevet

Gin&tonic er konge.

Og Mojito. Og strawberry daquiri. :)

Skrevet

Den er veldig god, men er visst også den drinken som har flest kalorier. Nesten 700 kalorier leste jeg..

Skrevet

Mojito.. er det sånn med gress i?

Nå skal det sies at jeg har null peil på drinker.

tzatziki1365380058
Skrevet

Mojito.. er det sånn med gress i?

Nå skal det sies at jeg har null peil på drinker.

Gress og gress.... Det er vel mynte, tror jeg. Har ikke så veldig peil jeg heller, men liker akkurat den veldig godt. Spesielt smaken av det du alstå kaller gress :)

Skrevet

Gress og gress.... Det er vel mynte, tror jeg. Har ikke så veldig peil jeg heller, men liker akkurat den veldig godt. Spesielt smaken av det du alstå kaller gress :)

Jepp, det var det jeg mente. ;)

En kompis av meg var helt hekta på den drinken der en periode. Det så jo bare så teit ut med det gresset oppi, hehe.

Skrevet

Gin&tonic er konge.

Og Mojito. Og strawberry daquiri. :)

Hehe..vi likte nøyaktig de samme drinkene:)

Skrevet

Dry Martini. Med gin og ikke vodka. Og Bloody Mary.

Skrevet

Mojito er bare helt knall! Er helt hekta på den, bare så synd at ikke alle stedene kan å lage den skikkelig. Sist fikk jeg den i et lavt glass, med brunt sukker...

Gjest kantaraman
Skrevet

I hvert fall ikke bloody mary.

Jeg er fan av tropiske smaker, og de fleste drinker med tropisk smak går ned. Liker også white russian, men ikke med fløte.

Skrevet

I hvert fall ikke bloody mary.

Jeg er fan av tropiske smaker, og de fleste drinker med tropisk smak går ned. Liker også white russian, men ikke med fløte.

White russian er bare black russian med kremfløte eller helmelk, så da er det kanskje den du liker da? :)

Gjest kantaraman
Skrevet

White russian er bare black russian med kremfløte eller helmelk, så da er det kanskje den du liker da? :)

Liker med h-melk, men ikke fløte. Black russian er ok, det også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...