Gjest facebook Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Chatteside.. Du legger til venner rundt i verden, skrive i gjestebok eller sende meldinger, lagre dine egne album, ha egne notater/dagbok osv. Mange som er der=) Nesten samme som blink og nettby om du vet hva det er, bare at jeg synes facebook er mer seriøst=) 0 Siter
Gjest undrende baluba Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Chatteside.. Du legger til venner rundt i verden, skrive i gjestebok eller sende meldinger, lagre dine egne album, ha egne notater/dagbok osv. Mange som er der=) Nesten samme som blink og nettby om du vet hva det er, bare at jeg synes facebook er mer seriøst=) Hvordan kommer jeg meg inn der da? Må jeg bli invitert av noen først? 0 Siter
Håpløst liv Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Hvordan kommer jeg meg inn der da? Må jeg bli invitert av noen først? Nei du oppretter bare din egen profil, så kan du legge til de vennene du vil ha. 0 Siter
Gjest undrende baluba Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Nei du oppretter bare din egen profil, så kan du legge til de vennene du vil ha. Hvor? 0 Siter
Åsemor Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Hvor? facebook.com... De fleste bruker faktisk fullt ekte navn. 0 Siter
MsSophie Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 facebook.com... De fleste bruker faktisk fullt ekte navn. Pssst....meldinger! 0 Siter
GoodTimes Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Nei du oppretter bare din egen profil, så kan du legge til de vennene du vil ha. Jeg har fått mail om at jeg er lagt til, av et navn jeg aldri har hørt eller sett før. Jeg fylte ikke ut noen profil. Jeg er vel ikke venna til alle, heller. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Chatteside.. Du legger til venner rundt i verden, skrive i gjestebok eller sende meldinger, lagre dine egne album, ha egne notater/dagbok osv. Mange som er der=) Nesten samme som blink og nettby om du vet hva det er, bare at jeg synes facebook er mer seriøst=) Om man søker på navn i Google, vil facebook-siden komme opp da? 0 Siter
dolores83 Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Om man søker på navn i Google, vil facebook-siden komme opp da? Nei, min side kom i hvert fall ikke opp da jeg prøvde å google meg selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.