Gå til innhold

Hvem har ringt??

Anbefalte innlegg

Gjest calling
Skrevet

Vet noen om det er mulig å finne igjen nummeret når noen har ringt på mobilsvar, med anonymt..?

Gjest lyspæra65
Skrevet

har ikke erfaring med mobilsvar.. men står det da at nr er skjult? Hvordan samtale var det ? Var det trusler o.l. kontakt politet, de kan hjelpe deg med å få ut logger fra teleselskapet.

eller har du ikke hørt, men bare lest meldingen du får om nummeret? (det jeg gjorde da jeg hadde telenor med mobilsvar, bare så på meldingen hørte aldri på beskjeden)

De som ringer med skjult nummer er i 99% av tilfelle søple-telefon-selgere, så det er garantert ikke noe viktig.

Gjest calling
Skrevet

har ikke erfaring med mobilsvar.. men står det da at nr er skjult? Hvordan samtale var det ? Var det trusler o.l. kontakt politet, de kan hjelpe deg med å få ut logger fra teleselskapet.

eller har du ikke hørt, men bare lest meldingen du får om nummeret? (det jeg gjorde da jeg hadde telenor med mobilsvar, bare så på meldingen hørte aldri på beskjeden)

De som ringer med skjult nummer er i 99% av tilfelle søple-telefon-selgere, så det er garantert ikke noe viktig.

jepp det var en kjemperar tlf ..det var litt sånn " tar snart livet av meg, så er nødt til å prate med deg for du er så snill..bla bla bla.." arrghh..hater slikt..har ikke hørt mere så det fikser seg sikkert..taklker for svar!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...