Gå til innhold

Hva er det med slike mødre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=172068

"- Det er helt forferdelig at hun kan forklare noe sånt. Er det en jeg kjenner som er gudfryktig og from så er det min ektemann."

Altså, sin egen datter har hatt det så grusomt,nekter hun å tro på?

Men den skiten av en mann velger hun å tro på fordi hun kjenner han som gudfryktig og from!?

Så bare fordi man er det, så skal man ikke være i stand til å gjøre noe fælt? Man er da ikke unntatt det å være menneske bare fordi noen er prest er man det?

Gjest lyspæra65
Skrevet

helt enig, men virke som hun er en smule hjernevaska... (sier ikke at alle religiøse er det, slapp av, men mange klarer ikke å tenke logisk pga guds ord mener noe annet). Svært få jenter finner på at de misbrukt av nære slektninger, skjer vel oftere at litt mer voksne jenter anmelder eks-en falsk, for å hevne noe.

Og om retten mener hennes forklaring er ordentlig, at psykologene som har snakket med henne mener hun snakker sagt, så stemmer dette. At mora ikke vil se det tyder på 2 ting: enten hjernevask eller at hun er redd ham selv.

Skrevet

Helt enig. Stakkars jente som ikke får støtte fra den som burde støtte og forstå henne mest.

tzatziki1365380058
Skrevet

Det er helt, helt forferdelig!!!

Og hun har ikke vekslet ett ord med datteren etter at anmeldelsen ble levert inn - hvis det er sant, da. En ting er at hun ikke tror henne i denne saken, men hun er moren hennes! Jeg hadde ikke slått hånda av noen av ungene mine uansett hva de hadde funnet på!

Skrevet

Det er helt utrolig. Her skal offeret straffes enda mer ved å miste kontakten med sin mor og sine søsken. For et svik fra sin mor!

Mrs. Wallace
Skrevet

Huff. Men dette er dessverre ikke uvanlig. Jeg har sett på ganske nært hold flere tilfeller hvor mødre har sviktet døtrene sine på slikt vis.

Alt fra å lukke øynene og late som om de ikke skjønner at noe foregår, til å beskylde døtrene for løgn og slå hånden av dem. Snakker om dobbelt svik. Æsj.

*pføy*

Skrevet

Seksuelle overgrep "i Guds navn" ser jo ikke ut til å være så uvanlig. Eva et-eller-annet har forsket på det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...