Gjest Adenapena Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Jeg var hos psykologen idag, og hun skrev ut en helt ny medisin til meg. Så har jeg lagt resepten på apoteket, fordi jeg skal hente den imorgen. Og nå husker jeg ikke hva den het. Skulle likt å lest litt om den på internett. Er det mulig å lete den frem noe sted? Jeg sliter mye med angst, depresjoner, sosial fobi, og er muligens bipolar. Mener den begynte på L, et kort navn (ikke lithium). Hun skrev først ut risperdal, men ettersom den har vektøkning som bivirkning, turte hun ikke det (spiseforstyrrelser) 0 Siter
rose23 Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Psykolger har ikke myndighet til å skrive ut medisiner... 0 Siter
Gjest Adenapena Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Psykolger har ikke myndighet til å skrive ut medisiner... Hva? Hvorfor har jeg fått forskjellige medisiner av forskjellige psykologer da? 0 Siter
flowy Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Hva? Hvorfor har jeg fått forskjellige medisiner av forskjellige psykologer da? Det kan umulig stemme. Psykologer har ikke lov til å skrive ut medisiner. Er du sikker på at du ikke går til en psykiater? Det er to forskjellige ting. 0 Siter
Gjest Adenapena Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Det kan umulig stemme. Psykologer har ikke lov til å skrive ut medisiner. Er du sikker på at du ikke går til en psykiater? Det er to forskjellige ting. Jo, du har rett.. hun var psykiater, ikke psykolog! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.