Gjest zfcgh1692 Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Noen som vet hva den heter sangen der han synger sammen med mange barn. Husker ikke teksten heller, bare at den går noe slik na na na na karl- johan? Hodet mitt går bananas viss jeg ikke finner ut av dette. Kan det være at det er noen andre en cornelius som har spilt den inn? 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Som du ser har jeg rettet opp stavemåten av navnet hans i overskriften slik at du kan finne sangen om du søker på nettet. ) Sangen heter forøvrig "Turistens klagan". 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Glade barn på Karl Johan Neida, den heter "Turistens klagan". 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Neida, den heter "Turistens klagan". Jeg gir meg Ved søk på nettet fant jeg ut at den heter det. Jeg trodde at den heter "Barna på Karl johan", men kan jo hende den er blitt kalt for det. Eller noe sånt. Fin er den nå uansett 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Jeg gir meg Ved søk på nettet fant jeg ut at den heter det. Jeg trodde at den heter "Barna på Karl johan", men kan jo hende den er blitt kalt for det. Eller noe sånt. Fin er den nå uansett "Jeg trodde at den heter "Barna på Karl johan", men kan jo hende den er blitt kalt for det. Eller noe sånt." Jeg tror nok du har drømt det, for jeg har aldri hørt den sangen omtalt som noe annet enn Turistens klagan. Men at den er fin er jeg nå uansett enig i. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.