Gå til innhold

Ari Behn

Anbefalte innlegg

Håpløst liv
Skrevet

Ari Behn er sikkert en grei kar. Men jeg tror han prøver å bli noe han egentlig ikke er.

Selv jeg med min dårlige kunstneriske sans synest ikke noe om serviset hans. Det gir meg assosiasjoner til at det er hår i maten.

Jeg vet at det sikkert er mange av dere som digger alt det den mannen gjør og sier.

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• Lillemus

5

• nick

4

• Lotte :o)

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hår i maten, der sa du det....jeg satt og tenkte på hvorfor mønsteret tok fra meg all matlyst....og selvfølgelig - der var svaret!

Men jeg likte formen på serviset.

Skrevet

Dette var ikke noe mesterverk, nei. Har han kun designet fatene, eller kniver og gaffel i tillegg?

Det ser ut for at det er glass og porselen han har designet. Tror ikke Magnor har bestikk heller.

Skrevet

Man får iallefall god samvittighet av å spise maten på hans tallerkener. Ser jo ut som maten inneholder mer grønnsaker enn den i realiteten gjør ;-)

Skrevet

Jeg har egentlig aldri vært noe særlig fan av serviser med masse mønster der maten er - vil helst bare ha det rundt kanten.

Når det er sagt, synes jeg jo det er litt morsomt at han - av alle - valgte påfuglfjær og tullet emd det å bruse med fjøra! ;-) Synes det er herlig at han spiller opp mot folks fordommer mot han.

Skrevet

Telefonkruseduller. Homsete sådanne.

Kan han ikke holde seg til tresidersbøker?

Skrevet

Jeg har egentlig aldri vært noe særlig fan av serviser med masse mønster der maten er - vil helst bare ha det rundt kanten.

Når det er sagt, synes jeg jo det er litt morsomt at han - av alle - valgte påfuglfjær og tullet emd det å bruse med fjøra! ;-) Synes det er herlig at han spiller opp mot folks fordommer mot han.

Han har designet et hårete rasshøl på fat. Fantastisk stunt samtidig som han kan stirre på det som interesserer han mest.

Mrs. Wallace
Skrevet

Helt enig - man kan stole på at Ari leverer varene, det skal han ha. :o)

Men jeg foretrekker enklere servise selv. Formen er slett ikke gæern, men jeg vil ikke ha fugler under maten min.

Skrevet

Han har designet et hårete rasshøl på fat. Fantastisk stunt samtidig som han kan stirre på det som interesserer han mest.

Det DU ser sier jo litt om hva DU er opptatt av også! ;-)

Blir litt som de mørkemennene på sørlandet som i sin tid førbød skolebarn å synge sangen om tante Monica, fordi verset om skjørtekanten som vippet kunne gi barna seksuelle assossiasjoner!

På seg sjøl kjenner man andre....;-)

Skrevet

*LOL*

Skrevet

Det DU ser sier jo litt om hva DU er opptatt av også! ;-)

Blir litt som de mørkemennene på sørlandet som i sin tid førbød skolebarn å synge sangen om tante Monica, fordi verset om skjørtekanten som vippet kunne gi barna seksuelle assossiasjoner!

På seg sjøl kjenner man andre....;-)

Så lenge det ikke henger et par baller i nærheten, så er ikke anale gleder noe som byr meg i mot, så du har delvis rett.

Men jeg er ikke en femi kladd, så der stopper likheten.

Jeg kan alltids være storsinnet og si at det ligner mest på ei påfuglræv (grønne menneskerumpehår tror jeg er litt fremmed for de fleste), så da kan vi møtes på halvveien?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...