Gå til innhold

Hvordan finne elskerinne på nett?

Anbefalte innlegg

Gjest Persille
Skrevet

Neida - har ikke skiftet side :)

Men hvis for eksempel jeg har en gift kompis, som vil finne en elskerinne på nett - hvilke sider burde han besøke da?

Jeg kjenner jo bare de single sidene, og der er ikke "i forhold" et alternativ. Finnes det egentlig noen sånne sider?

Det må jo finnes andre med dårlig moral her ;)

Skrevet

Har du virkelig tenkt å hjelpe en gift venn med dette???????????????????????????????????????????????????????????????

Gjest Persille
Skrevet

Har du virkelig tenkt å hjelpe en gift venn med dette???????????????????????????????????????????????????????????????

Heh, det er mer et eksperiment enn noe annet :)

Jeg tror nemlig ikke at det finnes noen single jenter som gidder å date en gift mann - han mener det bare er tull.

Så da må jeg finne ut om det finnes noen sånn side, og om gifte menn der har mange hits.

Sidesprangene sine må han finne selv :)

Skrevet

Næmen persille :) Erotica kanskje? hehe, har ikke prøvd å finne noe slikt, men lykke til! Eller kanskje ikke? :)

Skrevet

Jeg tror nemlig ikke at det finnes noen single jenter som gidder å date en gift mann - han mener det bare er tull.

Så da må jeg finne ut om det finnes noen sånn side, og om gifte menn der har mange hits.

"Jeg tror nemlig ikke at det finnes noen single jenter som gidder å date en gift mann - han mener det bare er tull."

Tror du at de fleste som er utro er det med a\en annen som også er i et parforhold?

Jeg har da opp igjennom årene hørt om mange historier der den tredjeparten har vært en singel.

Gjest Persille
Skrevet

Næmen persille :) Erotica kanskje? hehe, har ikke prøvd å finne noe slikt, men lykke til! Eller kanskje ikke? :)

Verdt forsøket :)

Gjest Persille
Skrevet

"Jeg tror nemlig ikke at det finnes noen single jenter som gidder å date en gift mann - han mener det bare er tull."

Tror du at de fleste som er utro er det med a\en annen som også er i et parforhold?

Jeg har da opp igjennom årene hørt om mange historier der den tredjeparten har vært en singel.

Ja, men da tror jeg det skjer litt "tilfeldig" - gjennom jobb, felles kjente, osv.

Jeg tror ikke det er mange jenter som ville svare positivt om en gift mann sjekket dem opp på nett - tror du det?

Skrevet

Ja, men da tror jeg det skjer litt "tilfeldig" - gjennom jobb, felles kjente, osv.

Jeg tror ikke det er mange jenter som ville svare positivt om en gift mann sjekket dem opp på nett - tror du det?

Jeg har ikke peiling, men det sies og skrives så mye om "resirkulering" av menn, f eks at 25% av alle menn over 40 ikke har barn mens flere har "to kull", osv.

Og mange damer er jo rare også - de vil liksom ha noen som er vanskelig tilgjengelig.

Så det skulle ikke forundre meg!

Jeg googlet forresten "gift mann søker kvinne", og fikk 4 treff. Ville sikkert fått fler hvis jeg ikke hadde hermetegn, og/eller hadde byttet ut kvinne med dame/elskerinne.

Men vi vet jo ikke om noen svarer på disse annonsene, da.

http://www.google.no/search?hl=no&q=%22gift+mann+s%C3%B8ker+kvinne%22&meta=

Gjest kanrataman
Skrevet

Dette er jo ikke dårlig moral.

Knullkontakt.com, eller var det .no?

Mary Poppins
Skrevet

Jeg vet faktisk om to som dater to gifte menn.

Gjest Perfume
Skrevet

Han trenger ikke å skrive at han er gift. Da er det ikke noe problem. Om det er en elskerinne han skal ha, får han nok det selv om han skriver at han er gift. Det finnes de som vil ha en de er sikre på det ikke blir noe tull med. Altså en som ikke vil ha noe forhold utover sexen.

Skrevet

Det er seg selv han spør for, skjønner du ikke det? Han kamuflerer det bare med å si at det er en kamerat av ham. Helt vanlig det (å kamuflere innlegg slik)

Gjest Persille
Skrevet

Det er seg selv han spør for, skjønner du ikke det? Han kamuflerer det bare med å si at det er en kamerat av ham. Helt vanlig det (å kamuflere innlegg slik)

Ham? Jeg har da aldri vært en ham? Og jeg er singel - så jeg trenger ikke kamuflere noe :)

Skrevet

Åjoda. Mange synes det er spennende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...