Zombiebob Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/04/21/498435.html 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 "hun måtte balansere på gåstolen mens hun tok frem .38-kaliberen for å skyte." Det er opptil flere ting som skurrer for meg når jeg leser sitatet over 0 Siter
Gjest kanrataman Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Hjelper ikke. Amerikansk våpenpolitikk har kun én side. Den mørke. 0 Siter
birdie Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 "hun måtte balansere på gåstolen mens hun tok frem .38-kaliberen for å skyte." Det er opptil flere ting som skurrer for meg når jeg leser sitatet over Enig, flaks at hun bare traff dekkene. Skjønt, hun hadde vel fått heltinnestatus om hun så hadde knerta tjuvpakket. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 21. april 2007 Forfatter Skrevet 21. april 2007 "hun måtte balansere på gåstolen mens hun tok frem .38-kaliberen for å skyte." Det er opptil flere ting som skurrer for meg når jeg leser sitatet over Joda, men denne gangen gikk det bra. 0 Siter
Lurer på det meste og de fleste... Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Skjønner ærlig talt ikke hvorfor dette skulle være en "annen" side av amerikansk våpenpolitikk... Her har vi en person, det spiller ingen rolle om hun er kvinnelig eller aldri så gammel, som faktisk skyter med en 38-kalibret revolver mot noen jævla tapere som skal rappe det hun har av SKRAPMETALL??? Og hun snakker om det å skyte og drepe disse menneskene som en selvfølge, siden de så visselig hadde gått inn på hennes eiendom, og tatt verdifullt skrapmetall - og hun blir på en måte hedret for det i avisene! Det er ikke de amerikanske våpenlovene som er sinnsyke, det er amerikanerne! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.