Gå til innhold

Kjørte mot enveiskjøring... (ikke jeg!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=172217

Hadde jeg dura mot enveiskjøringa så hadde jeg jaggu ikke gått til politiet og klaget over at bussen tok speilet på bilen min! Greit nok at bussjåføren oppførte seg temmelig upassende, men at fyren klager når han kjører helt ulovlig er egentlig ganske utrolig. Synes jeg.

Skrevet

Tenkte på det samme. Får håpe at bussjåføren svarer med en anmeldese som resulterer i en bot på 5200.- iht. gjeldende satser. Det er antagelig mer enn speilet koster..

Skrevet

Enig, den var drøy. Han skylder på kokeplata, men det er vel uvisst om det er sant....... Uansett feil av han mot enveiskjørt vei. Men de kan kanskje anmelde sjåføren for noe annet? Diskriminering??

Gjest lyspæra65
Skrevet

Tenkte på det samme. Får håpe at bussjåføren svarer med en anmeldese som resulterer i en bot på 5200.- iht. gjeldende satser. Det er antagelig mer enn speilet koster..

Uansett så skal ikke konas hans får kjeft, og spesielt ikke få rasistiske kommentarer. Hun har jo faktisk ikke noe med hans (mulig) idiotiske kjøring. (skriver mulig pga om det stemmer dette med plata, så ja da haster det jo, men han kunne kjørt andre veier, uansett skriver han jo at bussen la seg mot hans side med vilje)

Skrevet

Uansett så skal ikke konas hans får kjeft, og spesielt ikke få rasistiske kommentarer. Hun har jo faktisk ikke noe med hans (mulig) idiotiske kjøring. (skriver mulig pga om det stemmer dette med plata, så ja da haster det jo, men han kunne kjørt andre veier, uansett skriver han jo at bussen la seg mot hans side med vilje)

Jeg skrev jo at bussjåføren oppførte seg upassende, men ettersom gata var enveiskjørt antar jeg den ikke er så bred? Og hva vet bilføreren om hva som vr på den andre siden av bussen? Kanskje var han nødt til å ligge godt mot venstre?

Skrevet

Det er neppe rasistisk å be noen lære seg språket i det landet de har valgt å bo i. Tvert i mot er det et uttalt politisk mål.

En annen sak er også hva slags oppførsel denne kvinnen hadde mot en sjøfør som skal ha ro. Dømt ut fra bildet ser hun ikke helt "god" ut: http://www.nordlys.no/nyheter/article2728241.ece

Skrevet

Det er neppe rasistisk å be noen lære seg språket i det landet de har valgt å bo i. Tvert i mot er det et uttalt politisk mål.

En annen sak er også hva slags oppførsel denne kvinnen hadde mot en sjøfør som skal ha ro. Dømt ut fra bildet ser hun ikke helt "god" ut: http://www.nordlys.no/nyheter/article2728241.ece

Nåja, det kommer vel litt an på hvordan det ble sagt og dersom bussjåføren er innfødt der oppe så... ;o)

Og jeg kan tenke meg at det ikke første gangen denne sjåføren møter biler som kjører feil vei akkurat der! Ser fra bildet at det ikke er enveiskjøring som det sto der jeg leste, men gjennomkjøring forbudt og det er jo noe annet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...