Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det har gått ei uke siden jeg skrev her sist. Jeg sliter forsatt med samboeren! Forje uke sa at han ikke ville satse på forholdet, men ville ikke flytte ut. Jeg ga han ei uke på å bestemme seg for hva han ville, men problemet er at han sier at han ikke har bestemt seg enda... Det har gått bra denne uka med meg (relativt). Angsten har ligget på lur, men har også fått en del pauser. Har klart å gå på jobb og har hatt fine stunder med barnet mitt, men det sliter på sinnet denne usikkerheten. Nå må jeg finne ut hva jeg skal videre.. Må si opp jobben min 01.05 dersom jeg skal flytte herifra. Vil ikke være her dersom det tar slutt. Hvordan skal jeg tolke det samboeren sier? Han har i de siste dagene prøvd å være god og snill.

Gode råd??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/273819-hva-gj%C3%B8r-jeg-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...