Gå til innhold

Negere

Anbefalte innlegg

Gjest kanrataman
Skrevet

Hehe du tror du provoserer, men du vil ikke klare det.

Takk.

Du tror jeg tror jeg provoserer, men jeg prøver å være morsom.

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mrs. Wallace

8

• Bookworm

5

• Mista nikket

3

• double

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nettopp, hvorfor skal alltid vi i Vesten være så fordømt snille!

Muslimene vil oss alt vondt, men her i landet skal vi bare åpne moskeer og tillate flere og flere rettigheter for muslimer. I Iran ville de drept oss om vi krevde slikt.

Nå er det vel med all respekt å melde ikke riktig at ALLE muslimer vil oss alt vondt?

Gjest kanrataman
Skrevet

Hehe du tror du provoserer, men du vil ikke klare det.

Du skriver under anonick. Teit.

Gjest Du er morsom
Skrevet

Takk.

Du tror jeg tror jeg provoserer, men jeg prøver å være morsom.

You fail.

Skrevet

Jeg synes vi trenger et nytt ord. Helt nytt. Hva med TEGUNER? "Se på han teguneren der borte!"

*Gapsratter* DET var en god løsning. For jeg synes faktisk det er vanskelig å gjøre dette riktig!!!!

Gjest Du er morsom
Skrevet

Nå er det vel med all respekt å melde ikke riktig at ALLE muslimer vil oss alt vondt?

Ikke fall for trikset hans.

Gjest Du er morsom
Skrevet

Du skriver under anonick. Teit.

Ja jeg er gal.

Gjest kanrataman
Skrevet

Selvsagt ikke. Jeg tenker på fundamentalistene. Ikke alle vestlige er snille med muslimer heller.

Gjest kanrataman
Skrevet

You fail.

Tull. Du sier jo at jeg er morsom. Contradiction.

Gjest kanrataman
Skrevet

*Gapsratter* DET var en god løsning. For jeg synes faktisk det er vanskelig å gjøre dette riktig!!!!

Kult. Da er vi to som starter å bruke ordet m.ø.b. Sprer seg nok fort.

Skrevet

Ikke fall for trikset hans.

Neida jeg prøver, men det holder hardt innimellom:-)

Gjest Du er morsom
Skrevet

Tull. Du sier jo at jeg er morsom. Contradiction.

Ja, jeg sier motsatt. Jeg er gal vet du.

Gjest kanrataman
Skrevet

Ja, jeg sier motsatt. Jeg er gal vet du.

Du er kul.

Gjest kanrataman
Skrevet

Jeg sier "Den mannen der borte"

Hvilken mann? Det er 50 menn der.

Skrevet

Hvilken mann? Det er 50 menn der.

Du skrev ikke noe om at det var mange menn der.. i såfall ville jeg beskrevet et eller annet han hadde på seg eller holdt i hånda eller noe..

Hadde alle de andre vært hvite, ville jeg sagt han mørke. Hadde det vært motsatt ville jeg sagt han hvite.

Gjest kanrataman
Skrevet

Du skrev ikke noe om at det var mange menn der.. i såfall ville jeg beskrevet et eller annet han hadde på seg eller holdt i hånda eller noe..

Hadde alle de andre vært hvite, ville jeg sagt han mørke. Hadde det vært motsatt ville jeg sagt han hvite.

ok

Gjest Ikke rasist, neei ikke rasist :D
Skrevet

Svartingen.

Mrs. Wallace
Skrevet

Men du liker da å bli kalt døv?

En neger bør på samme måte like å bli kalt neger. Synd ordet har blitt ødelagt av rasister, men vi bør ikke la rasistene bestemme hvilke ord vi skal bruke.

Vi får evt finne på et nytt ord. "Mann av utenlandsk opprinnelse" blir bare teit.

"En neger bør på samme måte like å bli kalt neger".

Herregud, er du så dum, eller gjør du deg til?

Det er mulig du vil ha utbytte av å lese dette, men sannelig ikke sikkert. For du virker ganske motstandsdytig mot fornuft.

http://www.ayin.no/index.php?id=365375

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...