Gå til innhold

MÅ vi trykke andre ned?

Anbefalte innlegg

Gjest ærrkebiss
Skrevet

MÅ vi undertrykke mennesker i andre verdensdeler for å opprettholde vår velstand i Vesten? Er det egentlig en smal sak å hjelpe folk som lider av sult og annet helvete, bare at vi ikke vil ofre noe?

Gjest Først Norge, deretter andre
Skrevet

Vet om maaange i Norge som sliter økonomisk: Mange alkenemødre/fedre. Mange studenter slite også, deriblant meg. Mange sliter med gammel gjeld og lån. Det er uteliggere der ute. Mange sliter med narkotika og alkohol, men har ikke rett til innleggelse. Mange har psykiske problemer og får ikke hjelp.

Jeg vil først og fremst hjelpe dem i mitt eget land, deriblant meg selv-Fordi jeg kommer først for meg selv.... Hadde jeg hatt penger hadde jeg nok hjelpt dem jeg kunne, men startet i Norge..

Gjest ærrkebiss
Skrevet

Vet om maaange i Norge som sliter økonomisk: Mange alkenemødre/fedre. Mange studenter slite også, deriblant meg. Mange sliter med gammel gjeld og lån. Det er uteliggere der ute. Mange sliter med narkotika og alkohol, men har ikke rett til innleggelse. Mange har psykiske problemer og får ikke hjelp.

Jeg vil først og fremst hjelpe dem i mitt eget land, deriblant meg selv-Fordi jeg kommer først for meg selv.... Hadde jeg hatt penger hadde jeg nok hjelpt dem jeg kunne, men startet i Norge..

Tenk på hvor mange Røkke kunne hjulpet! Gidder han det? Nei. Spesielt egoistisk? Nei. Naturlig.

Skrevet

Å jeg er så enig med deg!! Har ikke noe mer å tillegge på det emnet:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...