Gjest salsan Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Smakte her om dagen på salsa. Etter det jeg kunne se var det hakket rødløk og tomater i den, men hva mer? Har du en oppskrift? 0 Siter
Gjest Salsianeren Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Denne er god: 1 løk, finhakket 1 boks hermetiske tomater, sil fra saften 2 tomater 2-3 hvitløkfedd, finhakket 1/2 grønn chili, renset for frø og finhakket 1 ts malt spisskummen 2 ss frisk koriander, hakket 2 ss olje saften fra 1 lime salt 0 Siter
Kalevala Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Jeg synes denne er kjempegod: 1/2 rød paprika 1/2 grønn paprika 1 løk 2 bokser grovhakkede tomater saften av 1/2 lime chili etter smak salt Alt blandes sammen med foodprosessoren. Vedr. chili, så bruker jeg det jeg har i øyeblikket. F.eks. jalapeños eller tørket piri-piri. 0 Siter
Kalevala Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Hva bruker man salsa til? Vi bruker det til burritos, nachos og taco. 0 Siter
morsan Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Hva bruker man salsa til? Oi! *S* Overraskende spørsmål i 2007!! :-) Vil det si at du aldri har spist f eks taco? ;-) Eller spiser du med hamburgerdressing til? ;-) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Oi! *S* Overraskende spørsmål i 2007!! :-) Vil det si at du aldri har spist f eks taco? ;-) Eller spiser du med hamburgerdressing til? ;-) he-he. Visste den ville komme...:-) Taco? Joda- spiser den dressingen på glass. Husker ikke navn- men du kan velge om den skal være sterk, middels eller svak. Følger også med noen pakker med taco-skjell. Hamburgerdressing? Hva er det? ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 he-he. Visste den ville komme...:-) Taco? Joda- spiser den dressingen på glass. Husker ikke navn- men du kan velge om den skal være sterk, middels eller svak. Følger også med noen pakker med taco-skjell. Hamburgerdressing? Hva er det? ;-) Ja, hvis man alltid kjøper en ferdig pakke trenger man jo ikke vite hva sausen kalles. :-) Men ettersom noen i familien vikek vil ha skjell men tortilla-lomper, og det er også ulike ønsker mht hva slags type salsa man vil ha, så har vi nå sluttet å kjøpe alt-i-ett-pakke og kjøpe delene hver-for-seg. Hamburgerdressing: Sånn rosa-aktig guffe som enkelte bruker på dressingen. Husker bare en her inne skrev at hun brukte det også på tacos! ;-) http://www.bjerke-spekemat.no/UserFiles/Image/graphics/800x600/DSC_0207.jpg 0 Siter
morsan Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 he-he. Visste den ville komme...:-) Taco? Joda- spiser den dressingen på glass. Husker ikke navn- men du kan velge om den skal være sterk, middels eller svak. Følger også med noen pakker med taco-skjell. Hamburgerdressing? Hva er det? ;-) skulle det stå, ikke "bruker på dressingen"....;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.