Gå til innhold

Her og nå ang. Farmen- Mikkel

Anbefalte innlegg

Gjest Lotus78
Skrevet

Jeg så på fremsiden av her og nå da jeg var på jobb i dag. På førsteside oppslag hadde de bilde av farmen - Mikkel og de 4 barna hans, med overskriften endelig bilde av farmen- mikkel og alle barna hans. På siden hadde de skrevet 4 barn med 3 kvinner understrekt med rødt under som om det var både forferdelig og veldig viktig.

Jeg pleier ikke å henge meg opp i det sladrepressen skriver om, men synest dette var unødvendig. Han er sikkert ikke stolt av at han har flere forhold inkludert barn bak seg som ikke har fungert. Han er en privatperson som har vært med på en realityserie og blitt kjent over natten, sikkert ikke noe moro å få privatlivet sitt klint over førstesiden, til tross for at han har sagt ja til å bli fotografert sammen med barna.

Gjest kanrataman
Skrevet

Alle vet at det HoN og SoH skriver bare er bullshit. Folk som kjøper disse bladene malgler enten et eget liv eller er dumme.

Gjest hoholoko
Skrevet

Alle vet at det HoN og SoH skriver bare er bullshit. Folk som kjøper disse bladene malgler enten et eget liv eller er dumme.

Vil du ha plommer? Jeg har røde og blå.

Gjest kanrataman
Skrevet

Vil du ha plommer? Jeg har røde og blå.

Rød takk.

Skrevet

Tja, virker ikke som om han sjøl har så mye i mot det, men jeg tenker litt på de andre partene i denne saken; de kvinnene som er hans ekspartnere, og ikke minst barna. Det hører med til saken at jeg selv er i en lignende situasjon, så jeg ser ikke helt sensasjonsaspektet i dette - men uansett er det et overtramp mot de andre i hans etter hvert utvidede familie. Sladrepressen, og de som sørger for å holde den i gang, er et sørgelig fenomen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...