Gå til innhold

Deal No Deal

Anbefalte innlegg

Gjest kanrataman
Skrevet

Utrolig at det går an å få så mye suksess med et så til de grader enkelt konsept. Dette er overhodet ikke et genialt konsept. Vha sannsynlighetsregning regner jeg enkelt ut hva neste bud fra banken vil bli. Man bør alltid si No Deal, så fremt man har råd til å tape pengene.

Dårlig, TV2!

Skrevet

Det er ikke Tv2 som har funnet på det her... men jeg er enig i det er tynt og ganske tråkig program...

Gjest kanrataman
Skrevet

Det er ikke Tv2 som har funnet på det her... men jeg er enig i det er tynt og ganske tråkig program...

"Hvilke koffert ville du valgt hvis du hadde gått videre?"-spørsmålet er også tåpelig. Hun hadde sannsynligvis valgt en annen koffert.

Gjest Vekten87
Skrevet

hehe det er jo spennende då.. men er ikke så veldig vansklig å komme på sikkert.. men men

Gjest kanrataman
Skrevet

hehe det er jo spennende då.. men er ikke så veldig vansklig å komme på sikkert.. men men

Spennende for deltakerne. Ikke for oss andre, som jo gir totalt faen i hvor mye de folka vinner.

Nei, da foretrekker jeg Vil du bli millionær?. Da lærer man i hvert fall noe.

Skrevet

Veldig kjedelig gameshow - bare "overgått" av programmet til Håvard "Pelle" Bakke der du kan vinne en pengesum hver måned resten av livet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...