Gjest kanrataman Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Utrolig at det går an å få så mye suksess med et så til de grader enkelt konsept. Dette er overhodet ikke et genialt konsept. Vha sannsynlighetsregning regner jeg enkelt ut hva neste bud fra banken vil bli. Man bør alltid si No Deal, så fremt man har råd til å tape pengene. Dårlig, TV2! 0 Siter
Gjest JaaP Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Det er ikke Tv2 som har funnet på det her... men jeg er enig i det er tynt og ganske tråkig program... 0 Siter
Gjest kanrataman Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Det er ikke Tv2 som har funnet på det her... men jeg er enig i det er tynt og ganske tråkig program... "Hvilke koffert ville du valgt hvis du hadde gått videre?"-spørsmålet er også tåpelig. Hun hadde sannsynligvis valgt en annen koffert. 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 hehe det er jo spennende då.. men er ikke så veldig vansklig å komme på sikkert.. men men 0 Siter
Gjest kanrataman Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 hehe det er jo spennende då.. men er ikke så veldig vansklig å komme på sikkert.. men men Spennende for deltakerne. Ikke for oss andre, som jo gir totalt faen i hvor mye de folka vinner. Nei, da foretrekker jeg Vil du bli millionær?. Da lærer man i hvert fall noe. 0 Siter
morsan Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Veldig kjedelig gameshow - bare "overgått" av programmet til Håvard "Pelle" Bakke der du kan vinne en pengesum hver måned resten av livet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.