Gå til innhold

Å, er så sur...!

Anbefalte innlegg

Tørr ikke gå ut og rake løv, pappa er forbanna... jeg er forbanna på megselv.. Redd for at noen skal se meg av alle ting, heh... det er jo så idiotisk!! Jeg vet... det er jo ikke farlig, so what om noen ser meg, liksom!! Men likevel jeg tørr ikke.. hvorfor tørr jeg ikke.. *slår hodet i veggen* :P Alle andre er så normale, jeg er så fucked up...!

møkka trist av alt... syt syt... "Du er ikke syk nok.." går rundt og rundt, jeg vil bare bli slått ned og dratt avgårde til et sted, så kan jeg sitte og prate med en potteplante et par månder og bli normal!!

Det er så vannskelig, når tankene kommer.. Mister motet.. Og føler meg så alene, glemmer at jeg har noen og prate med iblandt nå. At de tror på meg, men alt blir så svart. måtte starte og skrive her nå før jeg husket at jeg har kontakt med noen nå.

ahh.. ikke svar meg..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/273851-%C3%A5-er-s%C3%A5-sur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er for blid, jeg skal bli sur og grinete nå. da kan jeg bli frisk.. Slutte og smile av bildene jeg ser i hodet når jeg sier noe...

som når jeg f.eks skrev *slår hodet i veggen*.... SER jeg et bildet i hodet av megselv som slår hodet i veggen, gang på gang, også smiler jeg jeg megselv slå hodet i veggen !! Selv om jeg sitter her og føler meg helt forjævlig, nå er det slutt med det, jeg skal aldri smile mere!! basta.

Da vil de se at jeg er deprimert og legge meg inn..... så jeg slipper og ta ansvar selv.................... huff, nei..... det går ikke... jeg må bli sterkere... får gjort ting selv om jeg ikke orker og er redd.. skal klare dette dritet, det er jo ingenting...!!!

jeg er for blid, jeg skal bli sur og grinete nå. da kan jeg bli frisk.. Slutte og smile av bildene jeg ser i hodet når jeg sier noe...

som når jeg f.eks skrev *slår hodet i veggen*.... SER jeg et bildet i hodet av megselv som slår hodet i veggen, gang på gang, også smiler jeg jeg megselv slå hodet i veggen !! Selv om jeg sitter her og føler meg helt forjævlig, nå er det slutt med det, jeg skal aldri smile mere!! basta.

Da vil de se at jeg er deprimert og legge meg inn..... så jeg slipper og ta ansvar selv.................... huff, nei..... det går ikke... jeg må bli sterkere... får gjort ting selv om jeg ikke orker og er redd.. skal klare dette dritet, det er jo ingenting...!!!

Nå skal jeg ut og rake løv.. dritt verden.. Møkkaverden!!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...